اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

366 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان مختومه شد؛ صدور بیش از 12 میلیارد جریمه قاچاق کالا در استان زنجان

366 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان مختومه شد؛ صدور بیش از 12 میلیارد جریمه قاچاق کالا در استان زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 307 پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است، گفت: 366 پرونده قاچاق کالا ر استان زنجان مختومه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با موج رسا, اظهار کرد: براساس آمار و عملکرد در آذرماه 1395تعداد 307 پرونده تخلفاتی در بخش های کالا و خدمات،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و در این مدت تعداد 366 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز 57 پرونده به صورت خارج از نوبت در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان پس از برگزاری جلسات رسیدگی و احراز تخلفات انجام شده مختومه شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در این بخش 139 درصد بوده است.

,

وی با اشاره به صدور جریمه از تعداد پرونده‌های مختومه گفت: جریمه نقدی براساس آراء صادره در آذرماه بالغ بر 12 میلیارد و 390 میلیون ریال بوده است.

,

ممیزی ابراز کرد: در ماه اخیر تعداد 61 حکم ضبط کالا‌،15 حکم اعاده حق شاکی و 8 مورد حکم امحاء محموله‌های غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف قاچاق صادر و اجرا شده است.

,

وی با اشاره به تشدید برخورد با قاچاق کالا ابراز کرد: کالاهای قاچاق کشف شده در استان زنجان آتش زده می‌شوند و امسال مبارزه به قاچاق کالا در استان زنجان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه