اخبار داغ

امام جمعه بستان آباد:

انتظارات رهبری و مردم در رابطه با حقوق های نجومی محقق نشد

انتظارات رهبری و مردم در رابطه با حقوق های نجومی محقق نشد
خطیب جمعه بستان آباد گفت: انتظارات رهبری و مردم در رابطه با دریافت کنندگان حقوق های نجومی محقق نشده است و این جای تاسف است چراکه اینگونه موارد مهمترین سرمایه نظام را که اعتماد مردم است از بین می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار حجت الاسلام والمسلمین رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره بهضرورت رعایت حدود الهی دستورات دینی را ضامن سعادت دنیوی و اخروی جامعه دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

حجت الاسلام والمسلمین با گرامی داشت یاد و حاطره حماسه شکوهمند ۹دی ضمن تبیین ابعاد فتنه ۸۸ ناآگاهی و جهالت سران فتنه را عامل سوء استفاده دشمان دانست و گفت: سران فتنه کاری کردند که اسرائیل و آمریکا خیال براندازی نظام را در سر بپرورانند و شیرینی مشارکت ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات با حوادث بعد از آن تلخ شود.

,

امام جمعه بستان آباد با انتقاد از عوامل فتنه در داخل گفت: آیا سران فتنه وقتی دیدند اسرائیل و آمریکا از آن ها حمایت پشتیبانی می کند نباید بر می گشتند و به خود می آمدند؟

,

وی بصیرت مردم و پیوند عمیق مردم با ولایت را عامل ناکامی دشمنان در فتنه دانست و افزود: در فتنه های آینده نیز باید هوشیاری خود را حفظ کنیم چرا که دشمن شبانه روز برای فتنه آینده تلاش می کند.

,

امام جمعه بستان آباد با اشاره به فرارسیدن سالروز نامه تاریخی امام راحل (ره) به گورباچف دوری از خداباوری و بحران معنویت را عامل فروپاشی شوروی دانست و پیش بینی تاریخی امام (ره) را در شکسته شدن استخوان های مارکسیست نشان از بصیرت الهی ایشان دانست.

,

 

,

خطیب جمعه بستان آباد در ادامه با محکوم کردن حقوق  های نجومی عدم پیگیری کافی موضوع را مایه شرمندگی دانست و گفت: انتظارات رهبری و مردم در رابطه با دریافت کنندگان حقوق های نجومی محقق نشده است و این جای تاسف است چراکه اینگونه موارد مهمترین سرمایه نظام را که اعتماد مردم است از بین می برد.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد در بحش پایانی خطبه ها ضمن محکومیت جنایات آل سعود در یمن بی تفاوتی نهادهای بین المللی را نشان گر دروغین بودن ادعای حقوق بشر غربی ها عنوان کرد و گفت: مقاومت مردم یمن سرنوشت این جنگ را به نفع مظلومان یمن تغییر خواهد داد و سرنوشت سعودی ها در یمن هم مانند حلب خواهد شد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه