اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه زنجان خبر داد؛

بی اعتمادی ارمغان فضای مجازی برای خانواده های ایرانی/ والدین قربانی فضای مجازی هستند

بی اعتمادی ارمغان فضای مجازی برای خانواده های ایرانی/ والدین قربانی فضای مجازی هستند
مسئول بسیج رسانه شهرستان زنجان بی اعتمادی را ارمغان فضای مجازی برای خانواده های ایرانی عنوان کرد و گفت: امروزه استفاده از فضای مجازی در جامعه همه گیر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید کمالی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه خانواده ایرانی خانواده مهربانی هستند و دوست دارند همه چیز را در اختیار فرزندان خود قرار دهند، اظهار کرد: باید دانست که در کشوری مانند آمریکا و اتحادیه اروپا  دسترسی به ابزار های دیجیتال خصوصا حسابهای اینترنتی برای فرزندان 13سال بوده که اتحادیه اروپا به 16 سال تغییر داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه افزار زیر 16 سال اجازه دسترسی به ابزارهای دیجاتالی ندارد، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما بچه ابتدایی به ابزار های دیجیتال دسترسی دارد و از این امکانات هم استفاده می کند.

,

مسئول بسیج رسانه شهرستان زنجان افزود: در کشور ما همه دارند از ابزار های دیجیتالی استفاده می کنند مانند نصب اپلیکشن ها، فرستادن و دریافت پیغام و ولی با خطرات این ابزارها والدین و فرزندان آشنا نیستند.

,

کمالی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم دستگاه دیجیتالی را در دست فرزندان قرار دهیم مالکیت دستگاه را به فرزندان خود واگذار نکنیم، تصریح کرد: چرا که وقتی مالکیت دستگاهی را در اختیار فرزندان خود قرار می دهیم جزء که حریم خصوصی فرزندان می شود و آنها به رمز گذاری اقدام می کنند تا کسی نداند که در این دستگاه چه خبر است.

,

وی به خانواده ها توصیه کرد: گوشی با تبلت را با مالکیت خود در اختیار فرزندان قرار دهیم چرا که فرزندان در این شرایط محتاط تر استفاده می کنند و بهتر است .

,

هرماه بر حجم قربانیان فضای مجازی در کشور

, هرماه بر حجم قربانیان فضای مجازی در کشور,

مسئول بسیج رسانه شهرستان زنجان با بیان اینکه تا وقتی خود والدین با مشکلات و معضلات فضای مجازی آشنایی کاملی ندارند و خود والدین قربانی فضای مجازی هستند نمی توانند به فرزندان خود درست استفاده کردن از فضای مجازی را آموزش دهند، افزود: ابتدا باید خود والدین با درست استفاده کردن از ابزار های دیجیتالی و فضای مجازی بخوبی آشنا شده سپس به فرزندان خود یاد دهند.

,

کمالی با بیان اینکه شخصی که با فضای مجازی آشنایی ندارد و هر لینکی که ار سال می شود کلیک می کند و بر هر عکسی که دوست دارد لایک می کند و این هم باعث می شود که هرماه بر حجم قربانیان فضای مجازی در کشور افزوده شود، خاطرنشان کرد:باید خودمون آموزش دیده باشیم و سعی کنیم با فرزندان خود دوست باشیم و قبول کنیم که انواع خطرات فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه بی اعتمادی در بین زن و شوهر در جامعه کنونی به علت های مختلف در بین خانواده های زیاد شده است، گفت:امروزه همه افراد در گوشی های هوشمند خود از انواع شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این هم یکی از علت های اصلی بی اعتمادی بین زن و شوهر است.

,

امروزه ازدواج های انجام شده بر اساس شناخت کافی نیست

, امروزه ازدواج های انجام شده بر اساس شناخت کافی نیست,

مسئول بسیج رسانه شهرستان زنجان با بیان اینکه امروزه ازدواج های انجام شده بر اساس شناخت کافی نیست و از روی ظاهر اشخاص انجام می شود ، اظهار کرد: وقتی شناخت کافی در ازدواج نباشد منجر به این می شود که انتخاب درستی نکرده باشیم و خود این انتخاب باعث می شود که همیشه شکی بین زن و شوهر باقی بماند همیشه یک شکی در ذهن زن و شوهر است مبادا طرف مقابل بخواهد خیانت کند.

,

کمالی با اشاره به اینکه فضای مجازی در جامعه کنونی همه گیر شده است یک عده سود جو به فکر تولید و فروش نرم افزار های آلوده کنند تا زن یا مرد یک دیگر را کنترل کنند که مبادا به هم خیانت کنند، تصریح کرد: عدم اعتماد بین زن و شوهر نشان می دهد که از اول مبنای زندگی اتباه بوده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه