اخبار داغ

رئیس شورای بسیج قشر کارمندی:

نگاه لیبرال به بیت‌المال مانع برخورد قاطع با خاطیان است/نسل های آینده مسئولین ناکارآمد را نفرین خواهند کرد

نگاه لیبرال به بیت‌المال مانع برخورد قاطع با خاطیان است/نسل های آینده مسئولین ناکارآمد را نفرین خواهند کرد
سیدشهریار موسوی گفت:مسئولین امر، در راستای برخورد قاطع با نجومی بگیران تحت تاثیر هیچگونه فشارهای جانبی باید هر فرد در هر جایگاهی را مورد بازخواست قراردهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدشهریار موسوی در گفتگو با اهوازنوین درباره عدم برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی اظهارکرد: از کنار این موضوع نباید ساده عبور کرد دولت باید بدون اعمال نظر و سیاسی کاری با آنهایی که تخلف کرده اند به طور جدی برخورد کند و اموال رفته را به بیت المال برگردانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

وی افزود: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری تاکید داشته اند که موضوع حقوق های نجومی نباید شامل مرور زمان شود بلکه  به صورت جدی پیگیری، و نتیجه آن در اسرع وقت به اطلاع مردم رسانده شود به خوبی شاهد نگاه لیبرال و غیرمسئولانه دولت به بیت‌المال هستیم که باعث شده به جای «برخورد قاطع» با خاطیان، به پذیرش استعفای آن‌ها بسنده کرده و دزدی آن‌ها را دریافت های «نامتعارف» و «غیرمنصفانه» اعلام کند.

,

موسوی با بیان اینکه دولت هایی که بر روی کار می آیند براساس سلایق سیاسی شان تصمیم گیری می کنند، گفت :اگر تمام دولت هایی که بر سر کار می آیند مطیع ولایت باشند و مسیری که مقام‌معظم رهبری برای پیشبرد کشور ترسیم‌ نموده را در راس امورات قرار دهند نظام‌جمهوری اسلامی دچار اینگونه مشکلات نمی شود.

,

رئیس بسیج قشر کارمندی اضافه کرد: در همین ماجرای اخیر حقوق‌های نجومی و عدم برخورد با آنها ، به‌خوبی آشکار شد که عده‌ای از مسئولان درباره‌ی این معضل اقتصادی چگونه می‌اندیشند و خط فکری آن‌ها چیست؟ در دنیا که نگاه کنید به وضوح دیده می شد نگاه مسئولان کشورها به بهره وری است اما آیا امروز در دولت تدبیر و امید بعد از گذشت سه سال و اندی چنین نگاهی است ؟

,

وی  اشرافی گری را موجب به قهقرا کشاندن جامعه  عنوان کرد و گفت : قطعا نسل های آینده مسئولین ناکارآمد را نفرین خواهند کرد لذا در حال حاضر باید با تفکر بسیجی و نگاه جهادی در راستای تحقق اهداف انقلابی پیش رفت همانطور که دفاع مقدس را با تفکر بسیجی با پیروزی پشت سر گذاشتیم .

,

موسوی موضوع حقوق های نجومی را هجوم به ارزش ها دانست و  اضافه کرد: باید با این موضوع به طور جدی برخورد شده و مسئولین امر تحت تاثیر هیچگونه فشارهای جانبی هر فرد در هر جایگاهی را مورد بازخواست قرار دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه