اخبار داغ

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد؛

نقش فرماندهان جوان دفاع مقدس در خلق حماسه‌های ماندگار

نقش فرماندهان جوان دفاع مقدس در خلق حماسه‌های ماندگار
انصاری جابری گفت: تصمیمات گرفته شده در دوران دفاع مقدس توسط فرماندهان جوان اتفاقات بزرگی و ماندگاری را رقم زد که نیازمند است این قابلیت ها و تدابیر به اشکال گوناگون به نسل جوان و نوجوان امروزی منتقل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ رحیم انصاری جابری اظهار داشت: تصمیمات گرفته شده در دوران دفاع مقدس توسط  فرماندهان جوان اتفاقات بزرگی و ماندگاری  را رقم زد که نیازمند است این قابلیت ها و تدابیر به اشکال گوناگون به نسل جوان و نوجوان امروزی منتقل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 این استاد دانشگاه با اینکه جوانان به واسطه جذابیت های دروران دفاع مقدس رهسپار مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می شوند اظهار داشت: جوان،زمانی که در این مکتب انسان ساز قرار می گیرد با نگاه به رشادت ها و افتخار آفرینی های رزمندگان در دوران طلایی دفاع مقدس، شروع به خودسازی و تقویت ویژگی های رفتاری خود می کند.  

,

وی ادامه داد: این تاثیر پذیری و تقویت رفتاری در نهایت به هم جهت شدن با مسیر شهدا خواهد انجامید  و اثر بخشی حاصل شده آنقدر ماندگار خواهد بود که در روح با قی خواهد ماند.  

,

انصاری جابری یاد آور شد: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و  عبور از میادین مین و یادمان های به جای مانده از دوران دفاع مقدس جوان و مخاطب امروزی را با رشادت های خلق شده توسط نوجوانان 14-15 ساله این سرزمین سبب درونی کردن  و الگو پذیری از همسالان خود خواهد بود.  

,

این استاد دانشگاه یکی از اقدامات مورد نیاز در این راه را استفاده از راویان متخصص  با پرداختن و تاکید بر واقعیات جنگ دانست.  رزمنده دوران د فاع مقدس در پایان با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه جامعه است و درسالیان اخیر تمامی اقشار جامعه در این حرکت عظیم شرکت داشته اند اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این راه میتواند مهم و کاربردی تلقی شود حضور فرماندهان گردان دوران دفاع مقدس  بعنوان راوی است.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه