اخبار داغ

مهرزنجان گزارش می دهد؛

لکه گیری خیابان های زنجان و نارضایتی های مردم/ آسفالت خیابان های زنجان در انتظار تدبیر

لکه گیری خیابان های زنجان و نارضایتی های مردم/ آسفالت خیابان های زنجان در انتظار تدبیر
خیابان‌هایی که زیبایی آنها در پس زشتی آسفالتشان پنهان شده و رانندگانی که سلامت خودروهایشان اسیر بی‌کیفیتی آسفالت شده، این روزها به یک تراژدی تلخ در زنجان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مهرزنجان، خیابان های زنجان سالهاست که در انتظار دست مهربان شهرداری زنجان هستند تا بر سرشان کشیده شود تا شاید از وضعیت بحرانی خارج شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مهرزنجان, ، خیابان های زنجان سالهاست که در انتظار دست مهربان شهرداری زنجان هستند تا بر سرشان کشیده شود تا شاید از وضعیت بحرانی خارج شوند.,

خیابانهایی که زیباییشان در پس زشتی آسفالتشان پنهان شده و رانندگانی که سلامت خودروهایشان اسیر بی‌کیفیتی آسفالت شده است، امروزه به یک تراژدی تلخ در زنجان تبدیل شده است که پایانی ندارد.

,

خیابانهایی که بدون استثنا می توان ادعا کرد حتی عمر مفید آنها به یک سال نمی رسد و تنها بعد از گذشت چند ماه از آسفالت ریزی، کنده کاری ها در آن به دلایل مختلف آغاز می شود.

,

این روزها وضعیت نابسامان آسفالت داخل شهر بیشتر از گذشته مردم را اذیت می کند، از طرفی ترافیک و دغدغه های خانواده و جیب های خالی و از طرفی هم وضعیت آسفالت خراب که ماشین ها را به جلو بندی هدایت می کند بیشتر مردم را اذیت می کند.

,

وضعیت بد خیابانهای شهر زنجان و آسفالت های لکه گیری شده زنجان و از آن مهم تر رشته کوههایی که به اسم سرعت گیر در وسط خیابانها از چند صد متر گنجانده شده است مسئله دیگری است که هنوز کسی پاسخگوی آن ها نبوده است.

,

خوشبختانه بعد از انتقادات بسیاری که در رسانه ها در خصوص سرعت گیرهای بلند و بدون علامت در زنجان صورت گرفت، این موضوع تا مقداری حل شده است ولی همچنان در برخی جاها شاهد آن هستیم که وضعیت سرعت گیرها خارج از استاندارد بوده و نارضایتی شهروندان را در پی دارد.

,

وضعیت بد خیابان ها و سرعت گیر های پی در پی زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که با مشکل بزرگی به نام ترافیک رو برو می شویم.

,

ترافیک شهری این روزها حتی در شهر زنجان نیز در برخی خیابان ها خود را نشان می دهد تا جایی که اگر از الان به حل مشکل فکر نشود قطعا این مشکل بزرگتر خواهد شد.

,

اعمال محدودیت ها برای رانندگان و کاهش سرعت در اتوبان 22 بهمن تا حداکثر 60 ، وجود سرعت گیری های پی در پی و کم عرض بودن خیابان ها از جمله دلایل افزایش ترافیک در زنجان می تواند باشد.

,

از طرفی آمار ماشین های تک سرنشین در حالی هر روز در زنجان در حال افزایش است که زیر ساخت ها برای حمل و نقل ناوگان عمومی به حد کافی نبود و مردم به وسایل نقلیه عمومی تشویق نمی شود.

,

امید است مسئولین برای نهادینه کردن فرهنگ رانندگی در جامعه تلاش و با جریمه نویسی و زور برای فرهنگی که نهادینه نشده است تلاش نکنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه