اخبار داغ

گلاب آدینه در تبریز:

جشنواره فجر استانی باعث ارتقای تئاتر در کشور می شود/ دید خوبی نسبت به تئاتر تبریز وجود دارد

جشنواره فجر استانی باعث ارتقای تئاتر در کشور می شود/ دید خوبی نسبت به تئاتر تبریز وجود دارد
هنرمند برجسته تئاتر کشور با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره تئاتر فجر استانی در تبریز گفت: به نظر من اجرای جشنواره های معتبری چون تئاتر فجر استانی برای رشد و ارتقای تئاتر در شهرهای مختلف کشور بسیار لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ،گلاب آدینه که برای اجرای نمایش "بیوه های غمگین سالار جنگ"  به تبریز سفر کرده در گفتگویی  افزود: برگزاری این جشنواره ها موجب تشویق جوانان، هنرمندان، دست اندرکاران و متولیان فرهنگ و هنر خواهد بود که در یک دوره کوتاه هم کارهای خود را ارائه می کنند و هم کار همکاران خود را از شهرستانها و مناطق مختلف می بینند.

وی در عیم حال پیشنهاد رقابتی بودن جشنواره ی تئاتر فجر را مطرح و تصریح کرد: اگر جشنواره ای رقابتی باشد، این رقابتهای سالم انگیزه ها را بیشتر می کند.

هنرمند بنام تئاتر کشور، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره ها اگر مختص تهران نباشد و سایر شهرهای کشور هم بتوانند در آن شرکت داشته باشند بیشک بی اندازه مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: به نظر من این تمرکز زدایی باعث رشد هرچه بیشتر تئاتر در همه کشور خواهد شد.

گلاب آدینه با اشاره به جایگاه تئاتر تبریز و آذربایجان شرقی گفت: من پیش از این هم با تئاتر تبریز و آثار هنرمندان آذربایجان شرقی آشنایی داشتم و با توجه به اجراهای ارائه شده در جشنواره های مختلف، در مجموع دید بسیار خوبی درباره تئاتر تبریز بین اهالی این رشته وجود دارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه