اخبار داغ

با شعار خانه ایرانی، کالای ایرانی؛

نمایشگاه مبلمان و لوستر با حضور ۶۸ تولیدکننده داخلی در سمنان برپا می شود

نمایشگاه مبلمان و لوستر با حضور ۶۸ تولیدکننده داخلی در سمنان برپا می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس در سمنان، با حضور 68 تولید کننده داخلی، مبلمان، لوستر و فرش برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قومس، عبدالحمید دربانیان با اشاره به اینکه شعار نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس در سمنان، خانه ایرانی، کالای ایرانی می باشد اظهار کرد: تعداد 68 تولید کننده داخلی، مبلمان، لوستر و فرش در این نمایشگاه حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس در سمنان به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت تصریح کرد: این نمایشگاه، از سه شنبه بیست و هفتم دی تا جمعه یکم بهمن 95 ، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سمنان برپا می باشد.

,

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان  با اشاره به حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس ابراز کرد:  بیش از 25 غرفه در این نمایشگاه حضور دارد و نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود

,

دربانیان با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه، تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی است  اذعان کرد: آشنایی و معرفی کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی از دیگر رویکردهای برپایی این نمایشگاه می باشد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی، هفتمین نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در استان سمنان می باشد خاطرنشان کرد: شرکت های حاضر در غرفه ها، آخرین تولیدات خود را ارائه و امکان انتخاب برای بازدیدکنندگان را فراهم می کنند.

,

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان  با اشاره به ایجاد فضای رقابتی سالم در بین شرکت های تولید کننده ابراز کرد: در نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس سمنان تولیدکنندگانی از هفت استان، شامل استان های هرمزگان، تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اردبیل و سمنان حضور خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه