اخبار داغ

ابراز نگرانی معاون رئیس جمهور از بی توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به بانوان/حتی یک زن مدیر در شورای اداری نیست/عدم تعامل بین زن و مرد در کهگیلویه و بویراحمد مشهود است

ابراز نگرانی معاون رئیس جمهور از بی توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به بانوان/حتی یک زن مدیر در شورای اداری نیست/عدم تعامل بین زن و مرد در کهگیلویه و بویراحمد مشهود است
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نگاه به جایگاه زنان تنها وظیفه دولت نیست و باید سران سه قوه نیز به این موضوع اهمیت دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، شهیندخت مولاوردی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ایران قهرمانی، رهبری یار خود و دولت بهترین حامی خود را از دست داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه بنیان گذار اصلی نقش زنان در دولت اولین بار در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی صورت گرفت، اظهار کرد: وی در زمان ریاست جمهوری خود اولین مشاور خود را در حوزه زنان انتخاب کرد.

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بسته های مختلفی دولت برای حمایت از حوزه زنان و خانواده در دست اقدام و بررسی دارد، خاطرنشان کرد: این حمایت ها در کمیته های اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهور و با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه تامین اجتماعی در حال تدوین است.

,

مولاوردی با بیان اینکه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد زن و خانواده تنها به دولت ختم نمی شود، تصریح کرد: سران قوا و دستگاههای مختلف نیز باید در این زمینه تلاش داشته باشند و دولت را همراهی کنند تا این امر محقق شود.

,

حتی یک مدیر زن در جلسه شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد

, حتی یک مدیر زن در جلسه شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد,

وی نبود یک مدیر زن در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد را تعجب برانگیز عنوان کرد و یادآور شد: در تمامی جلسات شورای اداری که شرکت می کنم به این موضوع توجه دارم و تنها در این جلسه فقط تعدادی خانم وجود دارند که آنها نیز خبرنگار هستند.

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه حتی یک طلبه زن رئیس حوزه علمیه خواهران نیست، ادامه داد: این نشان از عدم تعادل بین زن و مرد است و باید به این موضوع که زنان توانمندی های زیادی دارند توجه کنیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد برجام اشاره کرد و گفت: من نمی خواهم زیاد به این موضوع اشاره کنم چرا که آقای بعیدی نژاد که الان سفیر ایران در انگلیس هستند به این موضوع به درستی اشاره داشتند و فقط به برخی از آنها می پردازم.

,

مولاوردی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای با راهنمایی های مقام معظم رهبری و درایت رئیس جمهور و زحمات تیم مذاکره کننده انجام گرفت، افزود: مهمترین دستاورد برجام تثبیت حقوق هسته ای ملت ایران بود که انجام گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه برجام باعث شد که به حقوق صلح آمیز هسته ای خود برسیم، تاکید کرد: برجام دستاورهای دیپلماسی و بین المللی بود که باعث شد یک پروژه امنیتی سازی هسته ای ایران در فضای مذاکره از سوی کشورمان برچیده شود.

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسئله برجام 19 قطعنامه امنیتی شورای امنیت لغو و برچیده شد، اظهار کرد: تحقق این امر تا کنون در جهان بی سابقه بوده است.

,

وی خارج شدن ایران از فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد را از دیگر دستاوردهای برجام عنوان کرد و یادآور شد: این امر تاکنون بی سابقه بوده چرا که خارج شدن از فصل هفتم تنها با جنگ و درگیری تاکنون انجام شده است.

,

مولاوردی خارج شدن ایران از تحریم های کشتی رانی، حمل و نقل و فروش نفت را از دستاورهای برجام دانست و تصریح کرد: برجام  بیش از 100 دستاور داشته است که نمی توان همه آنها را نام برد.

,

وی با بیان اینکه باید به این موضوع توجه کنیم که اگر به توافق برجام نمی رسیدیم الان چه وضعیتی داشتیم، ابراز کرد: بعد از برجام 11 میلیاردو 300 میلیون تومان سرمایه گذاری خارجی در کشور شده است که می تواند در رشد اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد.

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان با بیان اینکه دوستان سعی نکنند در دام دشمن بیافتند، گفت: برخی تند روها باید حواسشان به این موضوع باشد.

,

وی با بیان اینکه الان ایران یکی از تاثیر گذارترین کشورهای منطقه است، افزود: امروزه برای حل و فصل مشکلات کشورهای همسایه به نقش ایران در تحقق این امر توجه دارند که این نیز برگرفته از برجام است.

,

مولاوردی به سخنان رئیس جمهور جدید آمریکا و پاره کردن برجام اشاره کرد و گفت: برجام یک تعهد بین المللی است که به تصویب شورای امنیت رسیده است و اگر اقای ترامپ بخواهد آن را پاره کند ایران نیز آن را به فرموده مقام معظم رهبری آتش خواهد زد.

,

وی شعار اصلی دول را آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد و امنیت عنوان کرد و افزود: دولت توجه خاصی به مسئله اقتصاد، مسائل و آسیب های اجتماعی، وضعیت معیشت مردم و کاهش تورم دارد .

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دولت توجه خاصی به قرارگاه اقتصاد مقاومتی دارد، یادآور شد: کارهای خوبی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور انجام شده است و من خوشبین هستم که وضعیت خوبی در این زمینه حاصل شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه