اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود

اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست با سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهرکرد، عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور را مطلوب و قابل قبول دانست و افزود: البته تلاش در این حوزه باید با عزم جدی تری است.

وی با بیان اینکه خود اتکایی از مهمترین راه های دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود.

نکونام خاطرنشان کرد: شفاف سازی اطلاع رسانی صحیح به مردم در حوزه های مختلف و به ویژه اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست از تلاش و پیگیری های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان برای احیای واحدهای تولیدی نیمه تمام خبر داد.

قاسم سلیمانی، استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولیدی و بهره برداری از واحدهای نیمه تمام دارای افزون بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از مهمترین اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

وی با اشاره به سهم سه هزار و ۶۰۰ میلیاد ریالی چهارمحال و بختیاری از تسهیلات بانکی اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: از این مبلغ تاکنون سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این نشست، گزارشی از وضعیت اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور ارائه کرد.

شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و بازدید از سه طرح تولیدی اقتصاد مقاومتی در شهرک صنعتی شهرکرد از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی به چهارمحال و بختیاری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه