اخبار داغ

واکنش علمای اهل سنت به شهادت جوانان بحرینی؛

آل خلیفه مجری نقشه های شوم استکبار جهانی است/خون جوانان بحرینی دامن آل خلیفه را می گیرد

آل خلیفه مجری نقشه های شوم استکبار جهانی است/خون جوانان بحرینی دامن آل خلیفه را می گیرد
علمای اهل سنت هرمزگان با اشاره به شهادت سه جوان بحرینی اظهار کردند:آل خلیفه مجری نقشه های شوم استکبار جهانی می باشد و هدفشان ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  هرمز؛ علمای اهل سنت هرمزگان با اشاره به شهادت سه جوان بحرینی اظهار کردند:آل خلیفه مجری نقشه های شوم استکبار جهانی می باشد و هدفشان  ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

ایجاد تفرقه میان مسلمانان از اهداف شوم رژیم صهیونیستی است

,

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرچارک در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به کشته شدن سه جوان بی گناه در بحرین گفت: آل خلیفه  با  این جنایت های خود کمک شایانی برای تفرقه در حکومت اسلامی خود انجام می داده است .

, شبکه اطلاع رسانی هرمز ,

وی افزود:  سران عرب باید در جامعه خود اتحاد ایجاد کنند و نگذارند دیگران در امور کشورشان دخالت داشته باشند و به اهداف شوم دشمنان اسلام جامع عمل بپوشانند.

,

راهبر تصریح کرد: ایران اسلامی در سایه رهنمود های  مقام معظم رهبری با وحدت و یکپارچگی فرقه های مختلف مذهبی در کنار یکدیگر  با آرامش  زندگی می کنند لذا باید دیگر کشورهای اسلامی نوپا این وحدت و یکپارچکی را در خودشان ایجاد کنند.

,

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی اگر می خواهد پا برجا باشد باید آزادی بیان و اندیشه داشته باشند،افزود:جنایت های که در کشورهای عربی اتفاق می افتد به دستور  انگلیسی ها و آمریکاست که این آتش در جامعه باعث می شود که  پایه حکومت ها سست شود .

,

امام جمعه اهل سنت بندرچارک بیان کرد: اعدام سه جوان بحرینی پیامد خوبی ندارد و باید بداند با اتحاد و انسجام می تواند دولت خود را مستحکم کرد  و  دامن زدن با این موضوعات ایجاد  تفرقه های بیشتر در کشور است .

,

راهبر خاطر نشان کرد:با توجه به آیات  قرآن کریم که بیان می کند ما همه یک پیکره واحد هستیم  و اگر از درون خودمان به خودمان ضربه بزنیم مانند کشورهای افغانستان خواهیم شد .

,

آل خلیفه مجری نقشه های شوم استکبار جهانی  است

,

محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه بااشاره به شهادت سه جوان بحرینی و سایر حوادث خونین در کشورهای عربی بیان کرد: اتفاقاتی که در کشورهای حاشیه خلیج می افتد به دست حاکمانی است که به دنبال حفظ قدرت خودشان هستند و مردم با  حرکت بیداری اسلامی به وجود آورده باعث می شود که قدرت شان را از دست دهند.

,

وی افزود: سران مستبد کشور های عربی در این باورند که با سرکوبی مردم در جامعه بتواند به کارهای خود ادامه دهد و این کار خیال خامی بیش نیست در صورتی که آگاهی مردم بیشتر شده است.

,

بهجت اظهار کرد: آل خلیفه دست پروده دیگران است و از خودشان استقلال ندارد، تمامی این اتفاقات و درگیرها پیروی از آمریکا و انگلیس است.

,

حکومت بحرین برای اعدام افراد دلایل قانونی داشته باشد

,

سید حسین توانا ، عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به کشته شدن سه جوان بحرینی بیان کرد: هر کشوری از حکومت خود باخبرتر است و اعدام اگر با بررسی محاکمه شده اند که مشکلی پیش نخواهد آمد و اما این محاکمه دلیل آن واضح نبوده است دولت باید محکوم شود.

,

 

,

وی افزود: باید حکومت بحرین برای اعدام افراد دلایل قانونی داشته باشد و جرم این افراد را مشخص شود و در دادگاه علنی انجام گیرد.

,

توانا خاطرنشان کرد: دولت ها باید خودشان مشکلات جامعه خود را حل کنند مبادا بگذارند که با یک کاری ناشایست انجام دهند و دیگران نظارت کننده کارشان باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه