اخبار داغ

انتقاد تند سرمربی تیم زاگرس یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد تند سرمربی تیم زاگرس یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه حمایت از ورزش جزو وظایف استاندار است افزود: تا کنون هیچگونه کمکی به تیم نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، حمید کرمی سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه حمایت از ورزش جزو وظایف استاندار است، افزود: تاکنون هیچ گونه کمکی به تیم نکرده است و یا شاید تمایل دارد اما به طور محکم پیگیر این کار نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

وی گفت: در هر بازی تماشاگر زیادی به ورزشگاه برای تشویق تیم می آید و این افراد همه چشم انتظار و امیدشان به استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

,

کرمی با اشاره به این موضوع که تا کنون ریالی به تیم کمک نشده است گفت: استاندار می تواند از فصل پنجم اعتبارات به تربیت بدنی کم کند و تربیت بدنی به هیئت فوتیال و به همین ترتیب به تیم کمک شود.

,

سرمربی تیم زاگرس یاسوج گفت: بیش از 100 مرتبه به استانداری مراجعه کرده ام متاسفانه حتی پول خرید یک قوطی آب معدنی به تیم کمک نشده است.

,

وی با بیان اینکه فوتبال قویترین ابزار سلامتی است گفت: در هر بازی حدود دو هزار تماشاگر به ورزشگاه می آید و خانواده این تماشاگران هم طرفدار این تیم هستند.

,

کرمی گفت: در 90 دقیقه ای که فوتبال بازی می شود این تماشاگران جوان به خلاف های خیابانی و ناهنجاری های اجتماعی بدور هستند و مسئولین اهمیت این موضوع را درک نمی کنند.

,

وی در پایان صحبت های خود گفت: ما با خدا معامله کرده ایم و ترسی از هیچ کس نداریم و دیگر به کمک کسی نیازی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه