اخبار داغ

امام جمعه محلات:

آمریکا به دنبال تغییر نظام ایران است/سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل‌خلیفه پذیرفتنی نیست

آمریکا به دنبال تغییر نظام ایران است/سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل‌خلیفه پذیرفتنی نیست
امام جمعه محلات با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال تغییر نظام ایران است، گفت: خوی استکباری آمریکا، هر کشوری را که خواهان خروج از زیر سلطه آمریکا باشد را با ترفندهای مختلف متوقف می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، حجت‌الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی در خصوص ایران و برجام گفت: شناخت درست دشمن و شیوه‌های آن برای همه مسئولین و مردم لازم است. مسئولین نباید به آمریکا و مقامات آمریکایی خوش‌بین باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات,

وی ادامه داد: خوی استکباری آمریکا به او اجازه نمی‌دهد هیچ قدرت و کشوری را در مقابل خود ببیند و به همین دلیل آمریکا، هر کشوری را که خواهان خروج از زیر سلطه آمریکا باشد را با ترفندهای مختلف متوقف می‌کند.

,

ربانی با اشاره به بد عهدی‌ها و شگردهای مختلف آمریکا برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ انقلاب بیان کرد: آخرین بهانه آمریکا برای مقابله با ایران مسئله هسته‌ای بود و آمریکا با متهم ساختن ایران به برنامه ریزی برای ساخت بمب هسته‌ای و افزایش تحریم‌ها به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی بود. این در حالیست که ایران به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی بود که همه کشورها آن را در دستور خود دارند.

,

 

,

برخی مسئولین نسبت به بدعهدی و خوی استکباری غرب غفلت کردند

, برخی مسئولین نسبت به بدعهدی و خوی استکباری غرب غفلت کردند, برخی مسئولین نسبت به بدعهدی و خوی استکباری غرب غفلت کردند, برخی مسئولین نسبت به بدعهدی و خوی استکباری غرب غفلت کردند,

امام جمعه محلات با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر علیه ایران گفت: در حالی که آمریکا به دنبال نابود کردن نظام جمهوری اسلامی بود برخی مسئولین به خوبی درک نکردند که موضوع هسته‌ای تنها بهانه‌ای در دست دشمنان است و امروز با حل مشکل پرونده هسته‌ای ایران، آمریکا، غرب و مستکبران به دنبال بهانه‌ای دیگر برای فشار بر ایران هستند.

,

وی با اشاره به عدم توجه برخی مسئولین به خوی استکباری غرب و خوش بینی به آن در مذاکرات گفت: رهبری بارها در تذکرات خود خواستار عدم اعتماد به آمریکا تحت هیچ شرایطی، سخن گفته بود. اعضای تیم مذاکره کننده همه تلاش خود را برای حصول بهترین نتیجه در مذاکرات به کار بردند و باز هم آمریکا با بد عهدی در مقابل ایران ایستاد.

,

ربانی با اشاره به یک‌ساله شدن برجام گفت: ما نمی‌گوییم برجام کاملا بی‌اثر بوده است ولی باید بدانیم که نباید از ابتدا همه چیز را به مذاکرات هسته‌ای وابسته می‌کردیم. این یکی از بزرگترین اشتباهات تیم مذاکره کننده ایران بود و امروز همه معترف هستند که کل تعهدات غرب در مقابل ایران و برداشتن تحریم‌ها محقق نشده است.

,

 

,

سکوت مجامع بین‌الملل در مقابل جنایات آل‌خلیفه پذیرفتنی نیست

, سکوت مجامع بین‌الملل در مقابل جنایات آل‌خلیفه پذیرفتنی نیست, سکوت مجامع بین‌الملل در مقابل جنایات آل‌خلیفه پذیرفتنی نیست, سکوت مجامع بین‌الملل در مقابل جنایات آل‌خلیفه پذیرفتنی نیست,

امام جمعه محلات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعدام سه جوان انقلابی شیعه در بحرین توسط آل خلیفه گفت: مثلث شوم انگلیس، آل‌سعود و آل‌خلیفه در حالی در بحرین مشغول جنایت هستند که ۴۶ سال پس از استقلال بحرین، آل سعود، بحرین را در اختیار انگلیس قرار داده تا انگلیس با حضور مستمر در منطقه به توطئه‌های خود در راه اختلاف‌افکنی بین مسلمانان ادامه دهد.

,

وی با اشاره به ادامه روند جنایات آل‌سعود در بحرین اظهار کرد: آل سعود با همکاری غرب در حال جنایت و نسل کشی در یمن است و سکوت مجامع جهانی در مقابل این جنایات قابل پذیرش نیست. این رفتار دوگانه غرب مایه شرمساری است.

,

امام جمعه محلات در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکوی تهران خاطرنشان کرد: حادثه دل‌خراش دیروز تهران مایه تاسف و تالم خاطر همه مردم ایران بود و جان فشانی آتش‌نشانان تهرانی برای نجات جان مردم نشان از روح بلند آنان داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه