اخبار داغ

هر دم از این باغ بری میرسد

واردات "دسته تی چینی" در سالگرد اجرای برجام+ سند

واردات "دسته تی چینی" در سالگرد اجرای برجام+ سند
شرایط واردات "لوبیای چشم‌بلبلی" میانماری و "دانه چاودار" از کشور روسیه برای مصارف خوراکی و "دسته تی چینی" برای مصارف صنعتی در سالگرد اجرای برجام به گمرکات کشور اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرایط واردات لوبیای چشم‌بلبلی از کشور میانمار برای مصارف خوراکی، دانه چاودار از کشور روسیه برای مصارف خوراکی و دسته تی با روکش پی‌وی‌سی از کشور چین برای مصارف صنعتی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باغستانی رئیس سازمان حفظ نباتات با ارسال نامه‌ای به معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی واردات این محصولات را دارای ریسک متوسط قرنطینه‌ای دانسته و ورود آنها به کشور را منوط به رعایت شرایط قرنطینه‌ای و بازدید و بررسی های کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص کننده کرده است.

,

بنابراین گزارش، سید جمال مدرسی مدیر کل حوزه قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی نیز با ارسال نامه‌ای به علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان تجارت شرایط واردات دانه لوبیای چشم‌بلبلی از میانمار، دانه چاودار از کشور روسیه، دسته تی چوبی با روکش از کشور چین را اعلام کرد.

,

بنابراین گزارش فراهانی نیز با ارسال نامه‌ای به رؤسای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای کشور با اعلام شرایط قرنطینه‌ای واردات محصولات یادشده ورود این محصولات را بلامانع اعلام کرد.

,

 

,

, , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه