خادمی با اشاره به تدوین اسناد و انتشار اگی مناقصه دو پروژه بزرگ در خوزستان گفت: بعد از پروژه آبرسانی غدیر تقریباً هیچ پروژه عمرانی ملی در خوزستان وجود ندارد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان صحبت از چهار بانده کردن جاده ایذه – اصفهان شد و بعد مقرر شد از هفتگل به باغملک و از باغملک به ایذه باید 4 بانده شود چرا که جاده ملی است و در روزهای گذشته آگهی مناقصه این جاده منتشر شد و منتظر تعیین پیمانکار هستیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان صحبت از چهار بانده کردن جاده ایذه – اصفهان شد و بعد مقرر شد از هفتگل به باغملک و از باغملک به ایذه باید 4 بانده شود چرا که جاده ملی است و در روزهای گذشته آگهی مناقصه این جاده منتشر شد و منتظر تعیین پیمانکار هستیم., رهیاب ,وی افزود: پروژههای عمرانی ایذه و باغملک با مشکل بودجه مواجه هستند و در حال نوشتن اسناد مناقصه هستند و در سطح استان پروژه آبرسانی غدیر بود که در ماههای گذشته توسط رئیسجمهور به بهرهبرداری رسید اما پروژه عمرانی قابلملاحظه دیگری در خوزستان وجود ندارد.
, وی افزود: پروژههای عمرانی ایذه و باغملک با مشکل بودجه مواجه هستند و در حال نوشتن اسناد مناقصه هستند و در سطح استان پروژه آبرسانی غدیر بود که در ماههای گذشته توسط رئیسجمهور به بهرهبرداری رسید اما پروژه عمرانی قابلملاحظه دیگری در خوزستان وجود ندارد.,نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان اینکه فعلاً خبری از بودجه برای راهآهن خوزستان – اصفهان و آزادراه خوزستان – اصفهان نیست، گفت: تقریباً هیچ پروژه عمرانی ملی در خوزستان وجود ندارد.
, نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان اینکه فعلاً خبری از بودجه برای راهآهن خوزستان – اصفهان و آزادراه خوزستان – اصفهان نیست، گفت: تقریباً هیچ پروژه عمرانی ملی در خوزستان وجود ندارد.,انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
ارسال دیدگاه