اخبار داغ

مدیرکتابخانه عمومی شهرستان گرمسار:

بیش از 2500 نفر دانش آموز عضو کتابخانه های شهرستان هستند

بیش از 2500 نفر دانش آموز عضو کتابخانه های شهرستان هستند
مدیرکتابخانه عمومی شهرستان گرمسار در جمع مسئولان فرهنگی گرمسار افزود: در حال حاضر بیش از 2500 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف که بیشتر در بخش های کتاب های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند عضو کتاب خانه های عمومی شهرستان گرمسار هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار با حضور مسئولان اجرایی با موضوع بررسی راهکارهای تقویت حوزه کتاب  با قشر دانش آموز و مدرسه در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , .,

در این جلسه حسن نور محمدی ؛ مدیرکتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار با اعلام این مطلب افزود: در استای تقویت حوزه کتاب وکتاب خوانی بیش از 11 مورد نشست کتاب خوان با موضوع کتاب های داستانی و رمان در بخش نوجوانان و دانش آموزی در سطح شهرستان انجام شده است .
مدیرکتاب خانه های عمومی شهرستان گرمسار در ادامه از وجود بیش از 16 هزار کتاب علمی و آموزشی در کتاب خانه های درون مدرسه ای خبردادو اظهارداشت: ماباید با طرح های مختلف به دنبال ایجاد روحیه مطالعه و کتاب خوانی در دانش آموزان درمقاطع اولیه همچون ابتدایی باشیم .
نورمحمدی در ادامه به اتصال سراسری عضویت کتاب خانه های در سراسر کشور اشاره کردو افزود: در سال جاری در طرح های مختلف عضویت رایگان بیش از 700 عضور ایگان  در کتاب خانه های شهرستان اضافه شده اند .
وی در ادامه عضویت فعال حدود 4500 نفری در 5 باب کتاب خانه در شهر های گرمسار و ایوان کی اشاره کردو تصریح کرد: تنها از این تعداد 1894 نفر را مردها تشکیل می دهند که مابقی این تعداد را  بانوان تشکیل می دهند .
نور محمدی در ادامه نداشتن یک سالن مطالعه استاندارد را یکی از مشکلات مهم حوزه کتاب خانه ای درشهرستان گرمسار برشمرد و افزود: شهرستان گرمسار باید در اولویت های عمرانی خود ایجاد یک کتاب خانه استاندارد و بزرگ و در شان این شهر نخبه پرور در برنامه های خود قرار دهد .

, .,
, .,
, .,
, .,
, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه