اخبار داغ

تجمع اعتراض آمیز پرسنل بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم

تجمع اعتراض آمیز پرسنل بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم
تعدادی از نیروهای قرار دادى بیمارستان قشم در اعتراض به عدم دریافت هفت ماه حقوق از منطقه آزاد قشم اعتصاب کردند که این امرباعث اختلال در خدمات رسانی درمانگاه بیمارستان پیامبراعظم (ص) قشم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قشم آزاد؛ جمعی از نیروهای قراردادی تنها بیمارستان قشم از وضعیت حقوق دهی بسیار ناراضی هستند و شنیده ها حکایت از آن دارد که این نیروها چند ماهی می باشد که حقوق نگرفته اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قشم آزاد,


تنها دلخوشی این نیروها قراردادی این بود که سازمان منطقه آزاد با آنها قرارداد مستقیم منعقد می کند و از مزایای نیروهای رسمی برخوردار می شوند ولی این قرارداد با یک شرکت بسته شده است که به تعهدات خود عمل نمی کند و حقوق کارکنان بیمارستان را پرداخت نمی کند .

,
,


این افراد که به عنوان نیروهای قراردادی موقت لقب گرفته اند، انتقادشان به چند روز تاخیری نیست، گلایه آنان به ماه ها تاخیر در پرداخت حقوق است، تأخیرهایی که گاها شش ماه سال از آن می گذرد .

,
,


یکی از کارکنان قراردادی بیمارستان قشم در گفتگو با رکنی نیوز در تشریح این وضعیت می گوید : کاردر بیمارستان بسیار سخت است اما از شغلمان راضی هستیم و به کارمان افتخار می کنیم اما ۵-۶ ماه حقوق نگرفتن برای یک فرد متاهل شوخی نیست ما این روزها شرمنده زن و بچه هایمان هستیم  .

,
,


وی ادامه داد : کارگران و کارمندانی که حقوق به موقع می گیرند در مخارج زندگی مانده اند چه برسد به ما که ….!

,
,


با توجه به اینکه بیمارستان پیامبراعظم (ص) قشم نیاز مبرم به این نیروها و حتی بیش از این نیرو نیاز دارد از فرماندار، رییس شبکه بهداشت و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم استدعا داریم جهت رفع این مشکل بزرگ اقدام کنند تا مشکل نیروهای قراردادی این بیمارستان حل و خدمات دهی به مردم  بهترشود .

,
,

 

,

به نظر می رسد روسای متعدد بیمارستان پیامبر اعظم (ع) قشم با این ترفند از جوانان بیگاری می کشند و وقتی از وضعیت بد حقوق  دهی  خسته می شوند به آنها می گویند دیگه سرکار نیایید و بعد از اخراج آنها به سراغ جوانان دیگر می روند تا عمر و دانش آنها را تلف کنند !

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه