اخبار داغ

در پی‌‍بارش‌های اخیر در استان مرکزی؛

25 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق استان مرکزی وارد شد

25 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق استان مرکزی وارد شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در پی بارش‌های اخیر برف در استان مرکزی 25 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق استان مرکزی وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان، بارش‌های اخیر برف در استان مرکزی در 24 و 25 بهمن‌ماه باعث شد تا برق برخی از روستاها و شهرستان‌های استان قطع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

از همان نخستین ساعات بارش تلاش اکیپ‌های شرکت برق برای رفع مشکلات شروع شد. مشکلاتی که به واسطه بارش سنگین برف از یک‌شنبه شب 24 بهمن‌ماه و شکسته شدن شاخه‌های درختان و آسیب دیدن تجهیزات برق استان بودیم.

,

محمد اله‌داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به بارش‌های اخیر برف در این استان و خسارات ناشی از آن گفت: این بارش‌ها سبب قطعی‌های گسترده در حوزه خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف در استان شد.

,

وی افزود: بیشترین آسیب و خسارت به شبکه ها و تجهیزات برق در شهرستان‌های اراک، خنداب، شازند، فراهان، کمیجان و بخش‌هایی از ساوه و زرندیه وارد شد که برای رفع این مشکلات 61 تیم اجرایی با همکاری تیم‌های اعزامی شرکت‌های توزیع نیروی برق استان های قم، اصفهان و لرستان مشکل قطعی‌های صورت گرفته را در کمتر از 36 ساعت برطرف کردند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: در اولین روز بارش‌ها 500 روستا در محاصره برف قرار داشت که امکان دسترسی به آن‌ها وجود نداشت و در نهایت برق 58 روستا به شکل کامل قطع شده بود که باعث شد تا خسارت 25 میلیارد ریالی به تاسیسات برق استان مرکزی وارد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه