اخبار داغ

فرمانده جدید سپاه استان البرز در جلسه تکریم و معارفه؛

امروز زنده نگه داشتن روحیه انقلابی وظیفه مهم مسئولین است

امروز زنده نگه داشتن روحیه انقلابی وظیفه مهم مسئولین است
سردار سید یوسف مولایی گفت: در هر جایگاهی که باشیم سربازی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و امروز زنده نگه داشتن روحیه انقلابی وظیفه ای مهم برای مسئولینی است که پستهای مدیریت به آنان سپرده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی، فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جلسه تکریم فرمانده سابق سپاه استان البرز، سردار علی استاد حسینی و معارفه خود که در سالن شهدای کانون بسیج جوانان کرج با حضور فرماندهان نواحی و پایگاه های بسیج، پایوران سپاه و بسیجیان برگزار شد گفت: پستهای مدیرت نظام الهی امروز کشور فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم و امتحانی در محضر پروردگار است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
وی افزود: مسئولیتهایی که بر عهده افراد گذاشته می شود مانند فرمان وسیله نقلیه ای است که متعلق به شخص مسئول نیست و باید برای مسیرهایی که طی میکند و اهدافی که با آن به سمت مسیرها حرکت می کند پاسخگو باشد، همچنین باید بگویم که این پاسخگویی به هیچ عنوان آسان نیست و روسفید بیرون آمدن از آن نیاز به همتی والا و اهداف اعلا دارد.
,


فرمانده جدید سپاه استان البرز با بیان اینکه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند نقاشانی هستند که باید با قلم آرمان ها و ارزشهای متعالی بر روی بوم تاریخ کشور آموزه های انقلابی طرح کند اظهار داشت: اولین نکته این است ، طرحی که نقش می شود باید بر اساس اهداف و آرمانهای نظام الهی باشد که انقلاب اسلامی را در ایران بوجود آورد و دوم اینکه شیطان را از تمام جهات زندگی خود برانیم تا به هیچ عنوان در طرح های ما نقشی نتواند رسم کند.

سردار مولایی ادامه داد: و در آخر اینکه خیلی مهم است رنگ آمیزی نقاشی های ما بر روی بوم تاریخ کشور به رنگ صفات پروردگار باشد و روسفیدی در نزد شهیدان و رستگاری آخرت را برای ما به ارمغان بیاورد.

وی خاطر نشان کرد: در هر جایگاهی که باشیم سربازی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و امروز زنده نگه داشتن روحیه انقلابی وظیفه ای مهم برای مسئولینی است که پستهای مدیریت به آنان سپرده می شود و باید تلاشمان این باشد که با بصیرت و هوشیاری توطئه های بدخواهان را برای محو آرمانها و ارزشهای مقدس مسلمانان از بین ببریم.

این مسئول در پایان افزود: برای مقابله با این توطئه ها باید در همه حال برای شکست بدخواهان نظام روحیه انقلابی جامعه را زنده نگه داریم.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه