اخبار داغ

تدریس هزار فامیل در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان!

تدریس هزار فامیل در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان!
ارتباط های سیاسی و فامیلی به شاخصی ممتاز در انتخاب شایسته اساتید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان مبدل شده است که رشد منفی آموزشی دانشگاه آزاد خوزستان را می توان در این روابط به نیکی مشاهده کرد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج چهارم“: آموزش عالی در خوزستان بی واسطه توسعه غیرهدفمند به سمت تولید نسلی آشفته و سرگشته سوق پیدا کرده است و سالانه هزاران جوان را بدون آتیه روشن به جامعه تقدیم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج چهارم,

سهم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در این آشفتگی بیش از هر مرکز آموزشی دیگر است ،توسعه بی حد و حصر و بدون پشتوانه عقلی و بدون حداقل استانداردهای آموزشی سبب شده دانشجویان با کوله باری از ناامیدی وارد جامعه شوند.

,

نبود اساتید توانمند، عدم حضور اساتید در دانشگاه برای راهنمایی دانشجویان، حضور بیش از ظرفیت دانشجویان در کلاس ها(مثل رشته حقوق )، نبود امکانات آزمایشگاهی و کلاسی، پایان نامه ها و مقالات تولیدی غیر کاربردی و در نهایت توسعه رشته های نامرتبط با نیازهای خوزستان از مصائب آموزشی خوزستان است.

,

هر چند دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بر خلاف مدیران بالادست دانشگاه از سیاست زدگی اندکی مصون مانده است ولی این مسئله سبب شده تا پدرخوانده سیاسی با گرفتن حق السکوت آموزشی رویه سازش را در پیش گیرند!

,

یکی از این بخش های حوزه آموزش است بطوری که کرسی تدریس دانشگاه ازاد به سهم الارث سیاسیون و فامیل های مسئولان مبدل شده است!

,

امروز به طور مثال در بخش تحصیلات تکمیلی که یکی از مقاطع حساس است و نیازمند تجربه و سابقه آموزشی مثبتی است ،حضور چهره برخی سیاسیون استان را می توان مشاهده کرد که به سبب پشتوانه سیاسی اکنون در دانشگاه آزاد خوزستان در کرسی استادی جلوس کردند که البته از این قبیل افراد زیادی داریم!

,

این نابسمانی سبب شده در برخی بخش ها نیز مدیران میانی دانشگاه نیز به نوعی دیگر استفاده کنند و همسر و فامیل های خود را به جای اساتید توانمند به کار گیرند.

,

رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در مقطع کارشناسی یکی از این رشته ها است که اساتید خوب حذف می شوند!

,

دانشگاه آزاد خوزستان با مدیریت بهتر می تواند نقش مهم تری در توسعه خوزستان ایفا نماید ولی این لازمه چابک سازی در بخش های مختلف است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه