اخبار داغ

حال و هوای دفاع مقدس در خلیل‌آباد / اعزام بسیجیان به مناطق رزمایش الی بیت‌المقدس

حال و هوای دفاع مقدس در خلیل‌آباد / اعزام بسیجیان به مناطق رزمایش الی بیت‌المقدس
مردم خلیل‌آباد صبح امروز شور و حال اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس را در خیابان‌های شهر نظاره‌گر بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز جمعی از جوانان و نوجوانان بسیجی و همچنین تنی چند از رزمندگان دوران جنگ و که به‌نوعی نمادی از رزمندگان دیروزی بودند با راهپیمایی از محل سپاه خلیل‌آباد تا میدان مرکزی این شهر و سوارشدن به اتوبوس‌ها جهت اعزام به مناطق رزمایش الی بیت‌المقدس، تداعی‌گر صحنه‌های دوران دفاع مقدس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

در خیابان‌های شهر خلیل‌آباد خودروها و اتوبوس‌هایی که حامل بسیجیان بود با پخش سرودهای حماسی و انقلابی درحرکت بودند و بعد از سال‌های متمادی شور و حال دوران دفاع مقدس را به نمایش درآورد.

,

سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده سپاه خلیل‌آباد در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس در روزهای 5 و 6 اسفندماه در مناطق کویری بخش ششطراز برگزار می‌شود.

,

وی همچنین تصریح کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس باهدف افزایش توان دفاعی رزمی بسیجیان و همچنین حفظ انسجام نیروها در سطح شهرستان برگزار می‌شود تا روحیه جهادی را در بین بسیجیان زنده نگه‌داشته شود.

,

نیک یاد با اشاره به راهپیمایی نمادین بسیجیان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این مراسم باهدف ایجاد حال و هوای دوران دفاع مقدس در بین مردم و بسیجیان صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه