اخبار داغ

کلید شورای شهر برای قفل فاضلاب شهرضا؛

شهرداری مجری اتمام فاضلاب شهرضا در طول چهارسال / دریافت پساب و هزینه انشعاب جایگزین بودجه نقدی شد

شهرداری مجری اتمام فاضلاب شهرضا در طول چهارسال / دریافت پساب و هزینه انشعاب جایگزین بودجه نقدی شد
علی احمدی گفت: دوشنبه هفته گذشته کلیات این طرح در شورای شهر مصوب شده و پس از ارسال به وزارت نیرو و تصویب در وزارتخانه قرارداد مشترک بین وزارت نیرو و شهرداری شهرضا منعقد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز علی احمدی رئیس شورای شهر شهرضا با بیان این که شروع جلسات برای تعیین وضعیت  فاضلاب از فرمانداری زده شد، اظهار کرد: دو روز کاری از شورای شهر شهرضا به رایزنی و بررسی وضعیت فاضلاب شهرضا با مسئولین آب و فاضلاب شهرضا و مسئولین آب و فاضلاب اصفهان اختصاص پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

احمدی ادامه داد: در دوشنبه هفته گذشته کلیات این طرح مصوب شده و پس از ارسال به وزارت نیرو و تصویب در وزارتخانه قرارداد مشترک بین وزارت نیرو و شهرداری شهرضا منعقد خواهد شد.

,

وی با بیان این که اجرای این طرح منوط به پذیرش شرایط شورای شهر شهرضا توسط وزارت نیرو خواهد بود، تصریح کرد: در صورت انعقاد قرارداد فاضلاب شهرستان پس از گذشت ۳۰ سال، تکمیل و مابقی ۷۰ درصد باقیمانده از این طرح به اتمام می‌رسد.

,

رئیس شورای شهر شهرضا خاطرنشان کرد: بودجه موردنیاز برای اتمام این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان است که ما برای شهرستان ۱۰۰ میلیارد در نظر گرفته‌ایم.

,

احمدی ادامه داد: از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، ۲۵ میلیارد تومان، هزینه آسفالت و ترانشه شهرداری بوده که ما در عوض آن پساب دریافت می‌کنیم و مابقی مبلغ پروژه نیز از مردم دریافت می‌شود که سهم هر انشعاب ۲ میلیون ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

,

وی ادامه داد: پیشنهاد اصلی ما در این زمینه، اجرای طرح توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری شهرضا بوده که منوط به پذیرش شهرداری خواهد بود؛ ما در قبال کل هزینه‌های انجام‌شده، پساب دریافت خواهیم کرد.

,

رئیس شورای شهر شهرضا افزود: مقدار، لیتر و قیمت پس از تصویب وزارت و در زمان انعقاد قرارداد مشخص خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه