اخبار داغ

آثار هنرمندان استان بوشهر در جشنواره خلیج فارس+اسامی

آثار هنرمندان استان بوشهر در جشنواره خلیج فارس+اسامی
25 اثر از هنرمندان استان در بخش های مختلف پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان (خلیج فارس) حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیرنگ پنجاه ‌و ششمین دوره‌ جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس خلیج فارس از ۸ الی ۱۰ اسفند ماه سال با حضور 10 استان در بوشهر برگزار می شود و در مجموع 25 اثر از هنرمندان استان در بخش های مختلف این جشنواره حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

در بخش فیلم‌های بخش مستند، «کهنموئی ساعت ۷۲۰» به کارگردانی نصیر درویشوند و «N28 E50» به کارگردانی پیام شادنیا حضور دارند و در بخش فیلم‌های بخش داستانی  «پیله» به کارگردانی حنیف موسوی، «تور و ماهی» به کارگردانی علی نیکفر، «اتوبان ۲۹» به کارگردانی علی کریمی، «نان و…» به کارگردانی مجتبی عیوضی، «درختِ مِه» به کارگردانی عباس آقاخانی، «گوش ماهی» به کارگردانی سید عباس طاهری و «صبح رو سیاه» به کارگردانی مهدی تنگستانی به پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای خلیج‌فارس راه یافته اند.

,

انیمیشن «پناه بده» به کارگردانی دنیا کرم زاده به بخش پویانمایی راه یافته است و «یک آن» به کارگردانی مهرداد سهامی و «خیرگی» به کارگردانی مهدی تنگستانی در بخش فیلم‌های بخش تجربی حضور دارند.

,

در بخش فیلم‌نامه آزاد، «اسمارتیزی» نوشته اکبر جوکار و «یادی برای فراموشی» نوشته مهدی تنگستانی و در بخش فیلم‌نامه اقتباسی در «یک پیاله آب» نوشته قدرت مظاهری به این جشنواره منطقه ای راه یافته اند.

,

در بخش عکاسان بخش تک‌ عکس، حمید علی‌زاده، دنیا کرم‌زاده، رحمان بارونی، سعید عرب‌زاده، صابر زمانی، عبدالخالق عیسوندی‌دهنویی (2 عکس)، فاطمه دوروند، فرنگیس نصوری به جشنواره راه یافته اند و شیوا محمدی در بخش  مجموعه‌ی عکس حضور دارد.

,

انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه