اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید شاهین شهر و میمه خبر داد:

دیدار و تکریم بیش از ۱۵۰ خانواده شهید در طرح سپاس بنیاد شهید

دیدار و تکریم بیش از ۱۵۰ خانواده شهید در طرح سپاس بنیاد شهید
فتاح گفت: به منظور دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا در طرح سپاس بنیاد شهید با همکاری سپاه ناحیه و مسئولان شهرستان از ۱۵۰ خانواده شهید بازدید به عمل می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس از برگزاری یادواره شهدای عملیات خیبر در شاهین شهر خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز عملیات خیبر و گرامیداشت شهدای گرانقدر این عملیات، یادواره شهدای عملیات خیبر با حضور سردار گرجی زاده روز جمعه ششم اسفند در حسینیه اعظم شاهین شهر از ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پرس,

علیرضا فتاح به طرح سپاس از خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و افزود: با هدف تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا از ۲۲ بهمن لغایت ۲۲ اسفند با همکاری سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، فرمانداری و دیگر دستگاه و نهادهای شهرستان از ۱۵۰ خانواده شهید و ایثارگر بازدید انجام می شود.

,

وی با اشاره به در پیش بودن ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲۲ اسفند سال ۵۸ به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر تاسیس شد سپس شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۸۳ بدلیل اهمیت و ضرورت بزرگداشت شهدا این روز را به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری و در تقویم رسمی کشور ثبت کرد.

,

فتاح معرفی فرهنگ ناب ایثار و شهادت را رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد و افزود: با هماهنگی های انجام شده ویژه برنامه هایی با هدف ترویج روحیه شهادت طلبی و اهمیت فرهنگ شهادت در دنیای کنونی از جمله برنامه های بزرگداشت روز شهدا می باشد.

,

وی به غرس ۶۹۵ اصله نهال به تعداد شهدای شهرستان در روز درختکاری اشاره کرد و افزود: همزمان با روز ۲۲ اسفند کلیه مدیران و مسئولان شهرستان راس ساعت هشت صبح با حضور در گلزار شهدای شاهین شهر و قرائت زیارت عاشورا و اهدای شاخه های گل با آرمان های شهدا تجدید پیمان می بندند، سپس در ادامه به همین مناسبت در کلیه مدارس شهرستان زنگ شهدا نواخته شده و دانش آموزان با سیره شهدا آشنا می شوند.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اضافه کرد: یادواره کشوری امرای شهید ارتش با حضور فرمانده کل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در روز ۲۲ اسفند برگزار و بصورت نمادین از نامگذاری خیابان و معابر شهر به نام شهدا پرده برداری و از خانواده های شهدا تجلیل بعمل خواهد آمد.

,

وی اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را یکی دغدغه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: همایش راهیان اشتغال ویژه فرزندان پسر شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد با هدف مشاوره و هدایت شغلی آنان روز ۲۶ اسفند در تالار شیخ بهایی برگزار می شود.

,

فتاح از برگزاری یادواره شهدای روستای ونداده خبر داد و افزود: به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرای اطهر(س) یادواره شهدای روستای ونداده با حضور خانواده های معظم شهدا ساعت ۱۴ روز ۱۲ اسفند در مسجد جامع این روستا برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه