اخبار داغ

فرمانده انتظامی رودبارجنوب هشدار داد:

مراقب سارقین منازل در تعطیلات نوروزی باشید!

مراقب سارقین منازل در تعطیلات نوروزی باشید!
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در رابطه با سرقت از منازل در تعظیلات نوروز هشدار داد ودر این رابطه به شهروندان توصیه هایی را ارائه نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار ما  به تشریح اقدامات و تمهیدات جدی نیروی انتظامی شهرستان رودبار در ایام نوروز اشاره کرد وگفت: تمامی نیروهای انتظامی شهرستان در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می برند و  تمام سعی و تلاش این است که مردم و مسافران در ایام نوروز با خیالی آسوده، خوش بگذرانند.
سرهنگ فیروز بخت با ارائه هشدارهای انتظامی واجتماعی از شهروندان خواست مراقبت های لازم از منازل خود را در اولویت کاری خود قرار دهند و در رابطه با سرقت از منازل به شهروندان توصیه هایی را ارائه نمود.
وی بیان کرد: اگر خانه های اطراف شما خالی از سکنه اند یا در زمین های مجاور منزلتان ساختمان سازی صورت می گیرد لازم است که   از منزل خود مراقبت بیشتری بعمل آورید و در صورت خروج از منزل تنها به قفل خروجی اکتفا نکرده و کلیه درب های داخلی را نیز قفل نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,
,
,

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: در صورتی که محل سکونت  شما کم تردد و خلوت است با مشارکت سایر ساکنین محل برای محله خود نگهبان یا شبگرد استخدام نمایید  و کلید منزل خود را در دسترس افراد غیر مطمئن قرار ندهید و حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل خوداری کنید و برای ایمنی بیشتر منزل خود از سیستم های تاخیری و دوربین استفاده کنید.

,

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: برای اطمینان بیشتر بر روی دیوارها ،کلیه پنجره ها و نقاط قابل نفوذ موجود نور گیر ،پاسیو،حفاظ محکم و مقاوم نصب نماید و در پشت بام منزل  خود را به حفاظ نرده ای و قفل مطمئن مجهز نماید و در تمام ساعات شبانه روز به ویژه در مجتمع های مسکونی درب های ورودی و پارکینگ را ببندید.
وی تصریح کرد: برای جلو گیری از سرقت منزل خود به روش دومی زنی،توپی قفل را با بدنه درب همسطح نمایید،در صورت عدم امکان لوله فلزی به دور آن جوش دهید و حتی الامکان درب های ورودی و داخلی منزل خود را به سیستم هشدار دهنده مجهز نمایید.

,
,

سرهنگ فیروز بخت خواستار شد: از نگه داری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزید و نزد افراد ناشناس و کسانی که اعتماد کافی به آنها ندارید از میزان اموال و دارایی موجود خود در منزل صحبت نکنید.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: در مواقعی که به مسافرت می رویم از همسایگان یا اقوام مورد اطمینان خود بخواهید که از منزلمان مراقبت نمایند و نسبت به اتومبیل ها و موتور سیکلت های متوقف و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی تفاوت نبوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک شماره و سایر مشخصات آنها را یاداشت و سریعا به مراکز ۱۱۰پلیس اطلاع دهید.

,

وی افزود: شماره سریال با مشخصات کامل اجناس و لوازم خانگی خود از قبیل لوازم صوتی و تصویری لوازم برقی و سایر لوازم با ارزش را در دفتر مخصوص ثبت نموده و برای اطمینان بیشتر از آنها عکس تهیه کنید و حتی برای یکبار هم کلید خود را روی قفل درب جای نگذارند.

,

فرمانده انتظامی رودبار تاکید کرد:  در صورت حضور افراد ناشناس تحت هر عنوان و به هر بهانه ای تا قبل از رویت کارت شناسایی و اطمینان از هویت وی جلوگیری بعمل آید و در صورتی که فرزندان کم سن و سال خود را در منزل گذاشته و خود جهت انجام کاری خارج شده اید به آنان یاد داده از باز نمودن درب برای افراد ناشناس خوداری نمایند.

,

وی در پایان افزود: شهروندان از قرار دادن کلید در زیر جاکفشی،داخل کفش و سایر نقاط قابل دسترسی خود داری کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه