اخبار داغ

همزمان با آغاز سال جدید؛

چهار یادواره شهدا در شهرستان دلیجان برگزار می شود

چهار یادواره شهدا در شهرستان دلیجان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه دلیجان از برگزاری چهار یادواره شهدا در نقاط شهری و روستایی شهرستان دلیجان در روز پنجشنبه سوم فروردین ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: همزمان با آغاز سال جدید یادواره  شهدای شهر نراق، و روستاهای مهدی آباد، سینقان و بهار اردهال از توابع شهرستان دلیجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

عسگری با اشاره به اینکه رشادتها و دلاوریهای رزمندگان و شهدای والامقام فراموش‌نشدنی است، اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس کار بزرگی انجام داده‌اند و درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما آموخته‌اند که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: رزمندگان با جان و دل و بدون هیچ چشم ‌داشتی برای حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی با دشمن جنگیدند و دشمنان و استکبار جهانی را شکست دادند و امروز وظیفه ماست تا یاد و نام این بزرگ مردان را گرامی بداریم.

,

 

,

شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی واقع شده که با ۵۱ هزار نفر جمعیت درهشت سال جنگ تحمیلی ۱۸۵ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، ضمن اینکه این شهرستان ۱۴ شهید در راه دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) تقدیم کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه