اخبار داغ

تولید داخلی ما را مستقل می کند/ بیکاری جوانان یک آسیب بزرگ برای کشور است

تولید داخلی ما را مستقل می کند/ بیکاری جوانان یک آسیب بزرگ برای کشور است
امام جمعه موقت یاسوج گفت: در اقتصاد مقاومتی اصل تولید داخلی می تواند ما را بی نیاز و مستقل کند که از استقلال اقتصادی نیز برخوردار باشیم و این یک آسیب بزرگ است که جوانان یک کشور بیکار باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،حجت الاسلام امان الله حسینی صدر در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن تبریک سال 1396 به همه مردم ایران زمین گفت:در چند سال گذشته محور نام گذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری حول اقتصاد است که یکی از دلایل آن هم این است که اقتصاد یک جنگ نا برابر بین نظام جمهوری اسلامی و دنیا اتفاق افتاده است و مردم نیز در این سال های گذشته رنج ها و تلخی هایی را متحمل شدند که رهبر انقلاب نیز در سخنان دیروزشان به این تلخی ها اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد: دشمن نیز در این زمینه برای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده است می طلبد که ما همت ، اندیشه، فکرمان و توانمان را جهت مبارزه با این اقدام دشمن به کار بگیریم که مردم محروم ، مظلوم و نیازمند کشورمان آسیب نبینند.

,

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: در راس کشور و امت اسلامی ما رهبر انقلاب هستند که از اندشه ای تابناک و بلند برخوردارند و بیشتر از هر کسی خطرات و مسایل را احساس می کنند به همین  دلیل در نامگذاری سال ها  هم در جهت دادن افکار عمومی و هم هدایت مسئولان برای حل معضلات اقتصادی اهتمام می ورزند.

,

حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: امسال نیز جدا و استثنا از چند سال گذشته نبوده است که به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند که بسیار به جا و منطقی است.

,

وی اظهار کرد: در ادامه اقتصادمقاومتی سال های گذشته از بیانات مقام معظم رهبری کاملا معلوم بود که در زمینه شعار سال گذشته موفقیت آنچنانی نداشته ایم و اقدام و عمل خوبی انجام نگرفته است امید داریم که در سال جدید با اضافه شدن دو کلمه تولید و اشتغال مسئولان برنامه ریزی کنند.

,

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی اصل تولید داخلی می تواند ما را بی نیاز و مستقل کند که از استقلال اقتصادی نیز برخوردار باشیم و اگر تولید در کشور ما جهت پیدا کند اشتغال نیز در در این زمینه حل می شود بااین حجم عظیم جوانان و افرادی که می توانند موثر باشند اما بیکار هستند این یک آسیب بزرگ برای یک کشور است  و ضرر قابل توجهی است که جوانان آن بیکار باشد و از استعداد، جوانی، طراوت و شادابی و تخصص  آنها استفاده نشود.

,

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان ما تا چه اندازه توانسته اند شعار سال گذشته  را محقق کنند گفت: گزارش کار مسئولان را ندیده ام این استان نیز جدا از کل کشور نیست رهبر انقلاب در بیانات روز گذشته و سایر سخنرانی هایی که داشتند و اهدافی که شعار سال گذشته داشته در مجموع انتظارات مردم و رهبری که از این شعار بود به نظر می رسد راضی نبودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه