اخبار داغ

عضو هیئت نظارت برانتخابات شواری شهر فردیس خطاب به رسانه ها:

هر گونه تبلیغ زودهنگام در فضای رسانه ای و مجازی تخلف محسوب می شود

هر گونه تبلیغ زودهنگام در فضای رسانه ای و مجازی تخلف محسوب می شود
حشمت الله رضائی عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر فردیس از دست اندرکاران فضای رسانه ای خواست تا از انتشار هرگونه عکس، مصاحبه و گفتگو با کاندیداها خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت الله رضائی عضو هیئت نظارت برانتخابات شورای شهر فردیس روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار فردیسان ضمن تاکید بر برخورد با هرگونه تبلیغات زودهنگام ،از دست اندرکاران فضای  رسانه ای خواست تا از انتشار هرگونه عکس، مصاحبه و گفتگو با کاندیداها خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی دراین خصوص گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها به بهانه کار رسانه ای شروع به تبلیغات زود هنگام نموده اند .که لازم به توضیح است انتشار هر گونه عکس و تبلیغ در فضای مجازی و رسانه ای  قبل از زمان رسمی شروع تبلیغات تخلف محسوب شده و در تایید صلاحیت کاندیداها در هیئت نظارت لحاظ خواهد شد.

,

رضائی  در خصوص وظایف هیئت نظارت بر انتخابات گفت: از جمله وظایف هیئت نظارت می توان به نظارت  بر روند برگزاری انتخابات ،بررسی سوابق کاندیداها، تحقیقات محلی، تایید صلاحیت کاندیداها پس از استعلام از مراجع چهارگانه وهیئت اجرائی برشمرد.

,

شایان ذکر است اعضای هیئت نظارت بر اولین دوره انتخابات شورای شهر فردیس حشمت الله رضایی، علی شهبازی،حجت الاسلام حاجتی،علیرضا کیان؛ علی سالاری کیا می باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه