اخبار داغ

امام جمعه سیریک:

حفظ شعائر انقلاب و دفاع مقدس بر همه واجب است/ لزوم نهادینه شدن اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه

حفظ شعائر انقلاب و دفاع مقدس بر همه واجب است/ لزوم نهادینه شدن اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه
امام جمعه سیریک با بیان اینکه تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است، گفت:مسئولان و دست اندارکاران نظام باید سنت حسنه بازدید و سرکشی از منازل خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را در سرلوحه خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی، به نقل از آذینی،حجت الاسلام علیرضا صفایی حائری در دیدار خانواده شهدا و ایثارگران بستک اظهار داشت: به برکت رشادت ها و خون شهداست که امروز در آسایش و امنیت زندگی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی, آذینی,

وی با تاکید براینکه باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دلجویی و تکریم والدین بزرگوار شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل  حاضر تلاش کنیم، بیان داشت: امروز باید آحاد مختلف جامعه اسلامی در تمام سطوح و زمینه ها حافظ انقلاب، دستاوردها، آرمان ها ی امام راحل باشند و در راه پیروی از منویات مقام عظمای ولایت از هیچ کوششی دریغ نکنند.

,

امام جمعه سیریک با بیان اینکه شهداء برای خدا و پیروی از مکتب امام حسین(ع) جان خود را نثار کردند و ماندگار شدند، افزود: عشق و محبت به شهداء محبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

,

حجت الاسلام صفایی حائری ادامه داد: امروز به فضل همین شهادت ها و به برکت خون شهداء ملت ما ملت سربلند و آبرومندی شده است و در مقابل تمام تهدیدها و گنج رفتاری ها بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

,

وی افزود: فداکاری شهیدان و گذشت خانواده ها و حضور رزمندگان اسلام بود که توطئه های دشمنانی خنثی شد و قداکاری های دیروز شهدا و رزمندگان، امروز به افقی روشن برای ملت تبدیل شده است.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان سیریک تصریح کرد: جامعه آرمانی و ارزشی با فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقبگرد نخواهد داشت و همان گونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی است قشر جوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیازمندی دائمی و همیشگی است.

,

وی در این رابطه اظهار کرد: بسی مایه فضلیت و مباهات است که یاد شهداء را زنده نگاه بداریم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد در واقع بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه