اخبار داغ

خوش رقصی های ستاره درخشش برای پهلوی‌ها

خوش رقصی های ستاره درخشش برای پهلوی‌ها
از زمان انتخاب آقای ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، و حتی قبل از آغاز دوران آن، در صدای آمریکا تحولات بسیار مهمی اتفاق افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،گفته شده که کارکنان آنجا حق ندارند حتی در صفحه فیسبوک شخصی خود پستی یا لینکی داشته باشند که ممکن باشد که موردپسند تیم آقای ترامپ نباشد. از طرفی مدت برنامه “افق” از یک ساعت به نیم ساعت کاهش پیدا کرد که مبادا کسی در آن چیزی “زیادی” بگوید که مورد پسند نباشد. هم چنین به لیست غیر رسمی کسانی که نباید به برنامه افق دعوت شوند تعدادی افزوده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز, فیسبوک, شخصی, لینکی, موردپسند, تیم, ترامپ, یک, نیم ساعت, کسی, مورد, , پسند, هم, , چنین, غیر, , رسمی, کسانی که, افزوده, , شده,

مضافاً ستاره درخشش، رئیس صدای آمریکا، مصاحبه‌هایی با چهره‌هایی نظیر مایکل لدین ترتیب داده و پخش نمود که یکی از وحشتناک‌ترین نئوکان‌های آمریکا می‌باشد که در دهه ۱۹۸۰ با منوچهر قربانی فر دلال اسلحه نزدیک بود؛قربانی فر در دوران آقای بوش پسر در لوس‌آنجلس ادعا کرد که با ۲۰ میلیون دلار می‌تواند جمهوری اسلامی را سرنگون کند، و مردی است که سال‌هاست مقالاتی مملو از اغراق، توهم، و موارد دیگر بر ضدّ ایران، نه جمهوری اسلامی منتشر می‌کند.

, مضافاً, مصاحبه‌هایی, چهره‌هایی, لدین, یکی, نئوکان‌های, می‌باشد, ۱۹۸۰, لوس‌آنجلس, ۲۰, , میلیون, می‌تواند, سال‌هاست, ضدّ, نه,

حال به مناسبت نوروز، خانم درخشش نه تنها همچون یک رهبر ملی ایرانیان برای مردم پیام فرستاده‌اند، بلکه مهم‌تر از آن پیام‌های شازده پهلوی و “فرح پهلوی” را نیز به‌طور خیلی برجسته در وب‌سایت صدای آمریکا قرار داده‌اند. ستاره درخشش ظاهراً هنوز در توهم این است که هنوز شاهی وجود دارد که فرح پهلوی “شهبانوی” ایشان باشند، و یا شاید امدادهای غیبی به ایشان گفته است که به زودی فرح دوباره آن مقام سابق را به‌دست خواهند آورد. و با این کار می‌خواهد نظر وی را برای احراز پست‌های مملکتی از آن خود نماید.

, نه, , تنها, یک, ملی, فرستاده‌اند, مهم‌تر, به‌طور, خیلی, وب‌سایت, شاهی, امدادهای, به, , زودی, به‌دست, می‌خواهد, پست‌های,

از همه عجیب‌تر این که چندی پیش وب‌سایت صدای آمریکا مطلبی درباره “نور پهلوی،” دختر خانم ۲۴ ساله رضا پهلوی منتشر کرد، که گویا در عین جوانی، بی تجربگی، و عدم تخصص، مدیر روابط سرمایه گذاری یک شرکت ساختمانی که متعلق به یک یهودی می‌باشد، هستند. وب‌سایت صدای آمریکا با آب‌وتاب می‌نویسد که صفحه اینستاگرام نور پهلوی جوان “به نور امید برای کسانی تبدیل‌شده که آرزوی روزهای بهتری برای ایران دارند،” و عکس وی با خانم چلسی کلینتون و همسر او را هم در همان صفحه قرار داد.

, عجیب‌تر, این, , که, وب‌سایت, دختر, , خانم, ۲۴, جوانی, بی, , تجربگی, سرمایه, , گذاری, یک, یک, می‌باشد, وب‌سایت, آب‌وتاب, اینستاگرام, تبدیل‌شده, روزهای, با, , خانم, قرار, , داد,

برای ایجاد این شبهه که طرفداران جنبش سبز در ایران نیز به پهلوی‌ها علاقه دارند، گزارش وب سایت صدای آمریکا نقل قولی نیز دارد از یکی از آنها که، بله، سبزهای ایران به رهبری میر حسین موسوی آماده همکاری با پهلوی‌ها هستند، که صد البته دروغی بیش نیست. چرا که این جماعت چه در داخل و چه خارج کشور یکی از شعارهایشان ضد سلطنت پهلوی بوده و همیشه از آن دوران به بدی یاد می‌کنند.

, وب, , سایت, نقل, , قولی, یکی, سبزهای, میر, , حسین, صد, , البته, چرا, , که, می‌کنند,

در تابستان گذشته نیز صدای آمریکا مقاله‌ای درباره گزارش آبکی روزنامه راست‌گرای یو. اس. ای. تودی درباره کتاب اندرو اسکات کوپر درباره شاه منتشر نمود.

, مقاله‌ای, راست‌گرای, اس, ای, تودی,

, ,

این کتاب، بیشتر شبیه یک “تبلیغ نامه” و یا “ستایش نامه” سفارشی درباره پهلوی‌ها بود، تا یک کتابی جدی با پژوهشی عمیق و مستند.

, یک, ستایش, , نامه, یک,

واضح است که ستاره درخشش کوچکترین دانشی درباره ایران کنونی ندارند. ایشان ظاهراً در این توهم هستند که مردم ایران به دنبال فرزند محمد رضا شاه، که از ۱۷ سالگی با ثروت موروثی پدر، که از مردم ایران گرفته شد، در آمریکا زندگی کرده است هستند البته این گرایش صدای آمریکا در این وانفسای فروپاشی به پهلوی‌ها قابل درک است چرا که این شبکه با آمدن ترامپ به شدت دچار فقر مالی شده و این گونه رپرتاژآگهی ها برای کسب اندک پولی برای گذران کارکنان این شبکه است و شاید دستور ترامپ برای مطرح نمودن سلطنت‌طلبان باشد تا در آینده از آنان استفاده‌هایی در جهت فشار بر طیف‌های دیگر اپوزیسیون داشته باشد.

, کوچکترین, محمد, , رضا, , شاه, ۱۷, زندگی, پهلوی‌ها, قابل, , درک, چرا, , که, ترامپ, به, , شدت, این, , گونه, رپرتاژآگهی, ها, ترامپ, سلطنت‌طلبان, استفاده‌هایی, طیف‌های,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه