اخبار داغ

بارش شدید باران بهاری؛

بارش شدید باران و زیر آب رفتن تاسیسات و اراضی زراعی در کوثر

بارش شدید باران و زیر آب رفتن تاسیسات و اراضی زراعی در کوثر
بارش شدیدباران درمناطق شهری و روستایی کوثر موجب تخریب وآسیب دیدن برخی تاسیسات، زیر آب رفتن اراضی زراعی و آبگرفتگی معابر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، بارش باران بهاری که تقریباً  3 روز است در شهرستان کوثر آغاز شده و خیال بند آمدن هم ندارد؛ این بارش در برخی از مناطق شهری و روستاهای کوثر موجب تخریب و آسیب دیدن برخی تاسیسات و زیر آب رفتن اراضی زراعی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

آنطور که برخی کشاورزان نقل میکنند آفتاب ندیدن مزارع و بارش بیش از اندازه باران به تدریج باعث کم ثمر شدن محصول زمین های کشاورزی منطقه خواهد شد.

,

بارش باران شدید همچنین موجب آبگرفتگی معابر شهر شده و مشکلاتی را در تردد اتومبیل ها و شهروندان شهر گیوی ایجاد کرده است.

,

در این شرایط مسئولین بایستی اقداماتی با هدف کاهش خسارات و آسیب های احتمالی ناشی از بروز سیل و یا دیگر حوادث در مناطق مختلف این شهرستان انجام دهند چرا که هم اکنون شمال غرب کشور نیز همچنان درگیر این حوادث بوده و سیل مردم آن مناطق را آواره کوچه و خیابان کرده است.

,

گزارش‌های مربوط به میزان خسارات ناشی از جاری شدن سیل آب در برخی نقاط کوثر توسط مسئولین امر در حال بررسی است.

,

بارش باران چندین ساعت در بیشتر مناطق شهرستان کوثر به طور متناوب ادامه داشت و موجب جاری شدن سیل در بیشتر رودخانه‌های شهرستان کوثر بویژه گیوی چایی شده است.

,

انتظار می رود که مدیریت بحران کوثر در راستای جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی نسبت به مرمت معابر شهر گیوی اقدامات شایسته ای انجام دهند.

,

گفتنی است که بارش باران بهاری در شهرستان کوثر باعث شد تا آب پشت سد گیوی به میزان چشم گیری افزایش یابد؛ هرچند بخشی از این آب هم اکنون رهاسازی می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه