اخبار داغ

عوامل آدم‌ربایی جوان بابلسری دستگیر شدند

عوامل آدم‌ربایی جوان بابلسری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری عوامل آدم‌ربایی که جوان 27 ساله‌ای را ربودند، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ عباس فتحعلی‌پور در گفت‌وگو با مشهدسر، از شناسایی و دستگیری عوامل آدم‌ربایی که جوان 27 ساله‌ای را ربودند، خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

وی افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان مبنی بر وقوع آدم‌ربایی در یکی از مناطق مسکونی شهر، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: ماموران با حضور در محل مورد نظر، در بررسی های اولیه دریافتند، در ساعت 3:21 بامداد روز گذشته، سه نفر ناشناس با ورود به درب منزل فردی به نام ع – ق 27 ساله، وی را به همراه یک عدد کیف حاوی اسناد و مدارک ربودند.

فتحعلی پور ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهمان و محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با ورود به مخفیگاه متهمان، ضمن رهایی فرد ربوده شده، دو متهم به آدم‌ربایی را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان گفت: متهمان در تحقیقات پلیس، علت آدم‌ربایی را اختلاف مالی اعلام کردند که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه