اخبار داغ

رئیس جمعیت حلال اهمر شهرستان اشتهارد خبر داد:

راه اندازی بانک تجهیزات پزشکی امانی در شهرستان اشتهارد

راه اندازی بانک تجهیزات پزشکی امانی در شهرستان اشتهارد
جمعیت هلال‌ احمر با هدف کاهش هزینه‌های درمانی و حمایت از بیماران به‌ویژه بیماران نیازمند اقدام به راه‌اندازی و تأسیس بانک تجهیزات پزشکی به‌صورت امانی در شهرستان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی غلامی رئیس جمعیت حلال اهمر شهرستان اشتهارد در مصاحبه با خبرنگار تات خبر گفت: جمعیت هلال احمر با الهام از تعالیم انسان ساز و دین  مبین اسلام در راستای ترویج فرهنگ وقف وهبه از عموم جامعه برای اهدای هر گونه وسیله و تجهیزات پزشکی به منظور راه اندازی بانک تجهیزات پزشکی امانی برای بهره مندی نیازمندان دعوت به عمل می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را اینگونه بیان داشت: تحویل تجهیزات و وسایل غیر قابل استفاده خانواده هایی که بیماران آن ها بهبود یافته و یا فوت نموده اند، دسترسی آسان به وسایل مورد نیاز خانواده های کمتر برخوردار از وسایل اهدایی و امانی به جمعیت، جمع آوری کلیه وسایل و نگهداری آن ها و کنترل تحویل و تحول وسایل به صورت امانی طبق مقررات پیش بینی شده، درحال حاضر کپسول اکسیژن -دستگاه ساکشن -ویلچیر موجود می باشد.

,

مرتضی غلامی تصریح کرد: این طرح کمک شایان توجه به بیمارانی می‌‌ کند که به دلیل بیماری خود نیازمند استفاده کوتاه‌مدت از این تجهیزات هستند و بنابراین مجبور به خریداری آن با قیمت‌های گزاف نخواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه