اخبار داغ

ملی پوشان هرمزگانی، بسکتبال عراق را مغلوب خود کردند

ملی پوشان هرمزگانی، بسکتبال عراق را مغلوب خود کردند
تیم ملی ایران این دوره از رقابت ها را با حضور تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران برپا کرد که حضور دو ملی پوش هرمزگانی در این تیم از نکات ویژه و حائز اهمیت نماینده ایران در بازی های بسکتبال رده سنی نوجوانان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش5؛ چارچوب رقابت های تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران که با حضور نماینده و ملی پوشان استان هرمزگان صورت گرفته بود، با اقتدار و بازی طاقت فرسا مقابل حریفش عراق با بردی شیرین به پیروزی این دوره از رقابت ها رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش5,

تیم ملی ایران این دوره از رقابت ها را با حضور تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران برپا کرد که حضور دو ملی پوش هرمزگانی در این تیم از نکات ویژه و حائز اهمیت نماینده ایران در بازی های بسکتبال رده سنی نوجوانان می باشد، که در دومین بازی خود در دسته رقابت های غرب آسیایی واقع در سالن آزادی تهران توانستند با نتیجه 85 بر 58 تیم عراق را شکست و مغلوب خود کنند.

,

نیما راهی زاده و حمید رضا بهرام زاده دو نفر از ملی پوشان هرمزگانی می باشند، آن ها به خاطر سابقه و بازی های درخشانشان در جام ها و برنامه های مختلف دیگر توانسته اند به تیم ملی ایران راه پیدا کنند و برای انجام مسابقات بزرگی مانند رقابت با کشور عراق و مغلوب کردن آن ها حضور داشته باشند.

,

تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این توانسته بود سوریه را با اختلاف 84 بر 42 گل شکست دهد.

,

تیم هایی که در آینده ای نزدیک قطعا با ایران بازی خواهند کرد، تیم های اردن و لبنان می باشند که در پایان این رقابت ها دو تیم برتر به مسابقات قهرمانی آسیا صعود می کنند.

,


 انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه