اخبار داغ

مدیر کل حوزه های علمیه استان گلستان:

رأی هر ایرانی باعث تقویت نظام می شود

رأی هر ایرانی باعث تقویت نظام می شود
مدیر کل حوزه های علمیه استان گلستان بعد از بیان اهمیت انتخابات سال 96 افزود: مردم باید بدانند قبل از اینکه رأی به فرد خاصی بدهیم رای را به نظام داده ایم، هر رأی ایرانی نظام را تقویت می بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والسملمین مصطفی ملکی در نشست هم اندیشی با مسئول نمایندگی ولی  فقیه سپاه استان بعد از ابراز تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه در میان این همه هجمه های دشمن و آشوب ها توانسته به بهترین صورت مدافع انقلاب اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

مدیر کل حوزه های علمیه استان بیان کرد: حوزه های علمیه بحمدالله همکاری بسیار خوبی را با سپاه و نهاد بسیج داشته و دارد، این دو نهاد توانسته اند برنامه های خوبی را در جهت رشد و شکوفایی این انقلاب گام بردارند و در استان هم ثمره همکاری قابل مشاهده است.

,

حجة الاسلام ملکی انتخابات پیش رو را یک مسأله بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: امروز تمام دنیا چشمشان به انتخابات پیش رو کشور ما است، حوزه های علمیه به همراه بسیج و سپاه باید این اهمیت را به خوبی به دیگران بفهمانند، انشاء الله بتوانیم با همکاری هم یک انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم.

,

وی گفت: انتخاب فرد یا افراد حق هر ایرانی هست که بتواند آزادانه انتخاب کند، نباید سپاه و حوزه های علمیه بر روی فرد خاصی برنامه ریزی کنند و شخص خاصی را به مردم معرفی کنند.

,

مدیر کل حوزه های علمیه استان با اشاره به اینکه حضور ما در انتخابات باعث تقویت نظام است ابراز کرد: به مردم باید بگویم قبل از اینکه رای به فرد بدهیم رای را به نظام داده ایم، هر رأی ایرانی نظام را تقویت می بخشد.

,

ملکی در پایان با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم در انتخابات افزود: انشاء الله هم مثل سالهای گذشته یک انتخابات پر شور و گسترده ای از طرف مردم و بالاخص حوزه های علمیه برگزار شود تا آنچه مورد رضایت ولی امر مسلمین است انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه