اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان زنجان:

کاهش دما باغات زنجان را تهدید می کند/احتمال آبگرفتگی و سیل آبی شدن معابر وجود دارد

کاهش دما باغات زنجان را تهدید می کند/احتمال آبگرفتگی و سیل آبی شدن معابر وجود دارد
کارشناس هواشناسی استان زنجان با اشاره کاهش شدیدی دما در استان زنجان ، گفت: کشاورزان اقدامات لازم در راستای حفاظت باغات را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان ،به وضعیت هوای استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: هوای امروز زنجان ابری و همراه با وزش باد شدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه وزش باد شدید 40 تا 70 کیلومتر در استان حاکم خواهد بود، تصریح کرد: از ظهر و بعد از ظهر امروز بارش رگباری باران همراه با رعد برق در استان شروع خواهد شد.

,

احتمال آبگرفتگی و سیل آبی شدن معابر وجود دارد

,

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه با بارش رگباری باران و رعد و برق احتمال آبگرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیرها در زنجان پیش بینی می شود، افزود: سامانه بارشی اوخر وقت امروز از استان خارج می شود.

,

سلطانی با اشاره به اینکه ازدمای هوای زنجان از نیمه شب امروز افت شدیدی پیدا خواهد کرد، عنوان داشت: از فردا شب تا صبح چهارشنبه و از چهار شنبه شب تا صبح پنج شنبه استان زنجان سردترین دما را خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه احتمال اینکه دمای هوا در زنجان به زیر صفر درجه برسد وجود دارد، خاطر نشان کرد: سامانه بارشی جدیدی اواخر هفته به استان نفوذ خواهد کرد.

,

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای فعلی زنجان 15درجه بالای صفر است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوا در زنجان نسبت به روز گذشته 5 درجه افزایش داشته است.

,

سلطانی به سردترین و گرمترین ایستگاه هواشناسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: قیدار با 12 درجه بالای صفر سردترین وماهنشان با 31 درجه بالای صفر گرمترین شهر را به نام خود ثبت کرده است.

,

وی در پایان به کشاورزان توصیه کرد: کشاورزان و باغداران اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات افت دما در زنجان را انجام دهند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه