اخبار داغ

قیمت انواع میوه در میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران/ افتادن تب‌وتاب نوبرانه‌ها از قیمت

قیمت انواع میوه در میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران/ افتادن تب‌وتاب نوبرانه‌ها از قیمت
نوبرانه‌هایی نظیر گوجه سبز، چغاله بادام، توت فرنگی، خربزه و طالبی که طی هفته‌های اخیر با قیمت‌های نجومی در بازار مازندران به فروش می‌رسید، با افزایش ورود این میوه‌ها به بازار، از تب‌وتاب افتاد و به قیمت متعادلی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اصناف، نوبرانه‌هایی نظیر گوجه سبز، چغاله بادام، توت فرنگی، خربزه و طالبی که طی هفته‌های اخیر با قیمت‌های نجومی در بازار مازندران به فروش می‌رسید، با افزایش ورود این میوه‌ها به بازار، از تب‌وتاب افتاد و به قیمت متعادلی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اصناف،,

قیمت گوجه سبز محلی در میدان میوه مرکز استان 10 تا 15 هزار تومان، گوجه سبز کاشان 40 تا 45 هزار تومان، خربزه آتشی 4 هزار تومان، طالبی ملون 4 تا 4 هزار و 500 تومان و توت‌فرنگی 15 تا 20 هزار تومان در حال عرضه به خرده فروشان است که با احتساب سود 20 تا 35 درصدی در بازار مصرف، عرضه می‌شود.

نوسانات قیمتی هفته‌های اخیر گوجه تقریبا همچنان باقی‌است و قیمت گوجه در میدان 4 هزار تومان و از نوع گلخانه‌ای آن به 5 هزار تومان هم می‌رسد که در بازار مصرف با قیمت 6 الی 7 هزار تومان در حال عرضه است که با توجه به پر مصرف بودن آن در میان تمام اقشار مردم، فراتر از حد تعادل بازار است.

قیمت موز هم که طی هفته‌های اخیر از روند افزایشی بی‌نصیب نمانده است، در حال حاضر با قیمت 4 هزار و 800 الی 5 هزار تومان در میدان مرکز استان، عرضه می‌شود.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه