اخبار داغ

فرماندار باخرز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر:

مبارزه با مواد مخدر باید به صرت اجتماعی دنبال شود/ اشتغال جوانان و فرهنگ سازی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد

مبارزه با مواد مخدر باید به صرت اجتماعی دنبال شود/ اشتغال جوانان و فرهنگ سازی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد
فرماندار باخرز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: آنچه که می تواند بیش از برخورد قضایی و نظامی در مقابله با اعتیاد اثربخش باشد، فرهنگ سازی و دادن آگاهی به جوانان و خانواده‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، جواد حسن زاده فرماندار شهرستان باخرز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد، دوری مردم از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و روی آوردن این افراد به اشتغال ، تحصیل و ورزش را بسیار مهم برشمرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر به یک مسئله اجتماعی تبدیل شده است و در برخورد با آن نیز باید همه گروهها وسازمانهای جامعه دخالت داشته باشند امر مبارزه با مواد مخدر به یک یا دو دستگاه ختم نمیشود و باید همه دستگاهها و نهادها در این کار سهیم باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

وی اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر را مردمی کردن و اجتماعی کردن مبارزه و کاهش آسیب‌ها در این زمینه دانست و افزود: مردمی کردن مبارزه با موادمخدر میتواند نقش مهمی را در ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه داشته باشد و نقش خانواده ها در این زمینه بسیار پررنگ است و اگر بخواهیم به صورت قطعی با مواد مخدر مبارزه کنیم، باید آن را به صورت اجتماعی دنبال کنیم.

,

حسن زاده با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه در خصوص عوارض و اثرات مواد مخدر در جامعه اظهار داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر تنها با برخورد قضایی و نظامی حل نخواهد شد و آنچه که می تواند بیش از برخورد قضایی و نظامی در مقابله با این معضل اثربخش باشد، فرهنگ سازی و دادن آگاهی به جوانان و خانواده‌هاست.

,

وی خاطر نشان کرد: بدون شک اگر همه دستگاه‌های ذی ربط وظایف خود را در امر مبارزه با مواد مخدر به درستی عمل کنند، شاهد کاهش اعتیاد در سطح جامعه خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه