اخبار داغ

مدیرکل زیارت استانداری خراسان رضوی خبر داد:

رشد 8 درصدی حضور مسافران و زائران در مشهد مقدس

رشد 8 درصدی حضور مسافران و زائران در مشهد مقدس
مدیرکل زیارت استانداری خراسان رضوی در جمع اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان طرقبه شاندیز از رشد 8 درصدی در حضور مسافران و زائران در مشهد مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، فروزان مدیرکل زیارت استانداری خراسان رضوی عصر روز گذشته در جمع اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان طرقبه شاندیزبا اشاره به رشد 8 درصدی در حضور مسافران و زائران در مشهد مقدس گفت: در این ایام میزبان 12 میلیون و پانصد هزار نفر مسافر و همچنین بیش از 7 میلیون نفر زائر بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز, ، ,

 

,

وی افزود: امسال با هدف نوروز متفاوت در سراسر استان برنامه ها اجرا شد که در خراسان رضوی به عنوان سرزمین نور، مقرر شد طرقبه شاندیز به عنوان شهرستان گردشگری مورد بهره برداری مسافران قرار بگیرد.

,

 

,

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با بیان اینکه امسال بالغ بر 2 میلیون اقامت در سطح هتل ها و مسافرخانه ها داشتیم اظهار کرد: 18 واحد بومی اقامتی در روستاهای استان ایحاد شد که از این ظرفیت به صورت کامل استفاده شد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی به عنوان استان نمونه در سطح کشور معرفی و انتخاب شد و اعلام شد که طرقبه شاندیز در میان سه شهرستان برتر خراسان رضوی در خصوص ارئه خدمات سفر است لذا قطعا در خصوص اعتبارات زیارت، شهرستان طرقبه شاندیز به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت تا خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه