اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان:

هدف از تشکیل سپاه حراست از دستاوردهای انقلاب/تنها راه مقاومت کشور اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد است

هدف از تشکیل سپاه حراست از دستاوردهای انقلاب/تنها راه مقاومت کشور اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آبدانان خبر ؛سرهنگ پاسدار"کرمرضا نصرالهی "فرمانده سپاه ناحیه آبدانان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا توسط جمعی از جوانان انقلابی و مومن ،به صورت غیر رسمی در راستای دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل و در سیر مراحل رشد قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آبدانان خبر,


وی با بیان اینکه هدف از تشکیل نهاد مقدس سپاه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود:سپاه به لحاظ ماهیتی بدون انقلاب اسلامی هویت پیدا نمی کند و این نهاد مقدس نقش تعیین کننده ای در حرکت های انقلاب ، هم در گذشته و هم در حال و هم در آینده خواهد داشت.

سرهنگ نصرالهی  به نقش سپاه در محرومیت زدایی و حل مشکلات افراد جامعه در شهرستان آبدانان اشاره کردو تصریح کرد: سپاه پاسداران با توجه به توانمندی ها و رسالتی که به عهده گرفته همواره خود را از مردم و با مردم دانسته و می داند ،و در طول سه دهه از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده که محرومیت زدایی یکی از این عرصه ها است .

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان به فعالیتهای که  توسط سپاه پاسداران در شهرستان آبدانان در عرصه محرومیت زدایی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: تخصیص وام های اشتغال و اقتصاد مقاومتی ،مشارکت در پروژه های عمرانی نظیر آبرسانی به روستاها، ساخت خانه های عالم ، ساخت مساجد و حسینیه ها ، ساخت کتابخانه و بعضاً ساخت خانه های محرومان از جمله فعالیت های این نهاد مقدس است..
وی به نقش سپاه در شرایط و عرصه های مختلف انقلاب و میزان موفقیت این نهاد اشاره و افزود:نقش بی بدیل سپاه در ۸ سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و در دهه ها ی بعد از جنگ نیز در عرصه های سازندگی ، فرهنگی ، سیاسی ، امنیتی و اجتماعی سپاه نقش موثری را داشته است.
نصرالهی تاکید داشت: سپاه به دلیل توانمندی های عظیم انسانی و امکانات و تجهیزات مناسب  توانسته در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حراست از انقلاب نقش بسزایی را ایفا کند و همواره به عنوان یک عنصر تعیین کننده  در معادلات داخلی و خارجی مطرح باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبدانان با اشاره به جایگاه خوب و والای  سپاه در جامعه و هجمه های دشمن به سمت آن،عنوان کرد: هر چه اهمیت و ارزش یک نهاد بیشتر و نقش موثری در برابر دشمنان انقلاب داشته باشد هجمه های دشمن به سمت آن نهاد بیشتر خواهد بود.
نصرالهی با بیان اینکه رضایت رهبری معظم و دلگرمی و امید مردم به این نهاد مقدس و دشمنی ،کینه و عداوت دشمن حاکی از آن است که سپاه نقش موثری در تداوم انقلاب دارد ،افزود: سپاه همواره از مردم بوده و خود را حافظ و نگهبان انقلابی می داند که با خون هزاران نفر از جوانان این ملت بوجود آمده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اظهار داشت: اکنون که تجربه تحریم‌ها و جنگ اقتصادی را  پشت سر گذاشته‌ایم تنها راه مقاومت و نجات کشور اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد است، کلید  آن هم تولید و مصرف تولیدات داخلی است که این موضوع  به اراده ملی نیاز دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان تاکید داشت: همواره بسیج سازندگی آبدانان سعی بر آن داشته که در سال‌های اخیر با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و خانگی در سطح جامعه گام‌های مهمی برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال و تولید بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان با بیان اینکه باید به یک خودباوری برسیم که بتوانیم در زمینه اقتصاد مستقل باشیم، گفت: باید با عناصری که در حوزه اقتصادی خیانت می‌کنند برخورد شود ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه داشت که برخی در این میان دچار خودباختگی شده‌اند که نمی‌توان با اتکا به داخل استقلال اقتصادی داشت.



انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه