اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

سپاه مدافع اندیشه اسلامی و انقلاب است/ این ارگان پرچمدار هیچ فرد یا کاندیدایی نیست

سپاه مدافع اندیشه اسلامی و انقلاب است/ این ارگان پرچمدار هیچ فرد یا کاندیدایی نیست
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان سپاه را مدافع اندیشه اسلامی و انقلاب و حراست از ظرفیت‌های کشورمان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام عبدالرضا رستگار پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز پاسدار و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اساسی سپاه پاسداران، صیانت از انقلاب اسلامی است و سپاه با تمامی نهادهای نظامی و انتظامی در کشورمان متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: شهادت شهید مطهری به هفته معلم نامگذاری شده است که بتوانیم با این نامگذاری اندیشه‌ها و افکار متعالی این استاد فقه و کرامت، چهره‌های موثر جهان اسلام مورد توجه عموم قرار دهیم.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: یکی از اصلی‌ترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت آثار شهید مطهری توسط جوانان است که تاثیر عمیق کتاب های این شهید بزرگوار را در روحیه جوانان رشد یابد.

,

رستگار با اشاره به درپیش بودن روز پاسدار بیان کرد: سپاه پاسداران یک نیروی بصیرت‌شناس، معنویت گرا  و حراست آن از انقلاب جمهوری است و هم اکنون با وجود سردار غیور همچون حاج قاسم سلیمانی‌ لرزه بر دشمنان اسلام انداخته است.

,

رستگار بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر سپاه پاسداران نبود کشور هم نبوده با توجه به اینکه سپاه در حوزه  اقتصای ورود کرده و توانسته است نیازهای و مشکلات مردم در شرایط بحرانی حل کند.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه مدافع اندیشه اسلامی و انقلاب و حراست از ظرفیت‌های کشورمان است، خاطرنشان کرد:سپاه در موضوع انتخابات پرچمدار فرد یا کاندید و یا حزبی در کشور نیست بلکه برپایه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل خواهد کرد.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه