اخبار داغ

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

خدمات کمیته امداد به محرومان قابل تحسین است

خدمات کمیته امداد به محرومان قابل تحسین است
نماینده مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر دیدار و گفت و گو کرد و گفت: کمیته امداد نهاد ارزشی برخاسته از بطن انقلاب است و خدمات ارزشمندی به طبقه محروم جامعه ارائه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سید کمال‌الدین شهریاری، نماینده مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان صبح  امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: یکی از اهداف ایجاد انقلاب اسلامی در سال 57 توجه جدی به زندگی محرومان جامعه در شهرهای کوچک و روستاها بوده است که این وظیفه خطیر پس از پیروزی انقلاب بر دوش کمیته امداد گذاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با یادآوری خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد طی چند دهه گذشته، عنوان کرد: علی رغم همه تلاش های نظام برای رفع محرومیت زدایی، این نهاد در سالهای گذشته با کمترین امکانات، امور خانواده‌های کم‌درآمد و اقشار آسیب‌پذیر را ساماندهی می‌کرد اما باز هم نتوانستیم دین خود را به این خانواده‌ها که صاحبان اصلی انقلاب هستند ادا  کنیم.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با عنایت به مشکلات گسترده محرومان جامعه و  درک این موضوع که همه مشکلات این خانواده‌ها به دلیل پایین بودن سرانه پرداختی مستمری حل نمی شود، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه کشور اقدام به افزایش حقوق این خانوارهای مددجو کردند.

,

نماینده مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان با بیان اینکه نهاد مقدس کمیته امداد ارزش و احترام ویژه ای در میان مردم و مسئولان دارد، یادآور شد: این احترام به این دلیل است که این نهاد ارزشی از بطن انقلاب برخاسته است و خدمات ارزشمندی به طبقه محروم جامعه ارائه می کند.

,

شهریاری در ادامه با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد به محرومان جامعه قابل تحسین است، گفت: خود را یک مددکار افتخاری برای کمیته امداد می‌دانم و در مجلس شورای اسلامی برای رفع محرومیت از چهره شهرها و روستاهای استان بوشهر و حوزه انتخابیه‌ام تلاش می‌کنم.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های دشتی و تنگستان به دلیل ضعف شدید در نبودن صنایع با مشکلات گسترده‌ای از جمله بیکاری رو به رو هستند، خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای موجود که دولت اعلام کرده است، شهرستان تنگستان با 18.4 بیکاری بالاترین نرخ  بیکاری در سطح استان را دارد که سهم فقررا افزایش می دهد.

,

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: این شرایط با آماری کمتر، در سطح شهرستان دشتی هم  وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های حمایتی و خدمت‌رسان به این دو شهرستان است.

,

وی یادآور شد: توجه جدی کمیته امداد به این دو شهرستان در توزیع امکانات نشان می‌دهد که مسئولان کمیته امداد استان بوشهر شناخت خوبی از این دو شهرستان دارند و بر اساس یک کار علمی به دنبال رفع محرومیت و کاهش فقر در این شهرستان ها هستند.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه