اخبار داغ

همایش بزرگ مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در دماوند برگزار شد + تصاویر

همایش بزرگ مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در دماوند برگزار شد + تصاویر
همایش مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حیسنیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری تارود، ناصر محمودی فرد، فرماندار شهرستان در خصوص برگزاری انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: با توجه به سفارشات اکید مقام معظم رهبری، لزوم فراهم نمودن زمینه انتخابات سالم از ضروریات است؛ چرا که انتخابات، دستاورد اراده ملی و مشارکت مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری تارود,

وی افزود: بر همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات لازم است تا تمام تلاش خود را معطوف صیانت از آرای مردم نمایند؛ به این ترتیب صداقت، بی‌طرفی و امانت‌داری از ضروریات است.

,

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات قابل توجه، تمرکززدایی و خارج نمودن حوزه تمرکز مطلق از نهاد فرمانداری است که این امر در راستای تسهیل در روند انتخابات انجام می‌شود؛ لذا چهار پایگاه به عنوان پایلوت در شهرستان انتخاب شده است که به عنوان حامیان برگزاری انتخابات می‌باشند.

,

محمودی‌فرد با اشاره به تفاهم هیئت نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در حوزه اجرایی تصریح کرد: افراد اجرایی حاضر در شعب، ۲۵ نفر می‌باشند و در کنار این افراد، دو هیئت نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند؛ حفظ امنیت با نیروی انتظامی و پاسخگویی به سؤالات نیز بر عهده نماینده فرماندار است.

,

*۶۵ صندوق اخذ رای به صورت مکانیزه در سطح شهرستان دماوند وجود دارد

, *۶۵ صندوق اخذ رای به صورت مکانیزه در سطح شهرستان دماوند وجود دارد, *۶۵ صندوق اخذ رای به صورت مکانیزه در سطح شهرستان دماوند وجود دارد,

وی گفت: با توجه به اینکه شهرهایی که کمتر از هفت عضو در شورای شهر و روستا دارند از رأی‌گیری به شیوه دستی استفاده می‌نمایند، به این ترتیب اکثر شهرستان‌های استان فاقد سیستم مکانیزه احراز هویت هستند؛ با این وجود تلاش ما موجب شده تا ۶۵ صندوق به صورت مکانیزه در سطح شهرستان دماوند مستقر شود.

,

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شرکت در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در حیطه وظایف سیاسی و اجتماعی افراد قرار دارد؛ لذا امیدواریم که ۲۹ اردیبهشت‌ماه، شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه باشیم.

,

همچنین عزت‌الله خانجانی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند در این همایش، اطهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به مجریان انتخابات، از سویی مایه دلگرمی و از سوی دیگر بیانگر وظیفه سنگینی است که بر عهده ما محول شده است.

,

وی افزود: برگزاری انتخابات بدون حاشیه و سالم، ازجمله امور بسیار مهمی است که بر عهده مجریان است؛ چراکه با انجام هماهنگی‌های لازم و تعامل هر چه بیشتر، روند برگزاری انتخابات بدون چالش برگزار می‌شود و مجریان موظفند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را اطلاع دهند.

,

موسوی، یکی از قضات دادگستری شهرستان دماوند نیز از نهاد دادگستری به‌عنوان مرجع ناظر بر انتخابات نام برد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تجربیات سالیان گذشته در این شهرستان، بیانگر تخلفات اندک انتخاباتی می‌باشد؛ اما به دلیل اهمیت این امر، افراد موظفند بااطلاع از وظایف خود، هرگونه تخلف انتخاباتی را گزارش نمایند.

,

در پایان مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان‌های استان تهران گفت: بنا به فرمایش رهبر انقلاب، میزان رأی ملت است؛ لذا امیدواریم که در این سنگر مقدس، سنگربانان خوبی باشیم. احسان بهرامی نژاد تأکید کرد: حضور در انتخابات به‌عنوان عرصه سیاسی، مبین اقتدار نظام جمهوری اسلامی است؛ لذا شرکت در این مهم، نشانه همبستگی، اقتدار ملی و عامل بازدارنده دشمن است.

,

وی تصریح کرد: سفر ترامپ به عربستان، در حقیقت نشان‌دهنده این امر است که طرف اصلی او ایران است؛ اما در روز ۲۹ اردیبهشت به او ثابت می‌کنیم که با همان انگشت سبابه‌ای که ماشه تفنگ را به‌سوی دشمن می‌چکاندیم رأی می‌دهیم؛ با این تفاوت که این بار گلوله‌های ما سند رأی ما است.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه