اخبار داغ

پوسترهای تبلیغاتی خود را از سطح شهر جمع کنید

پوسترهای تبلیغاتی خود را از سطح شهر جمع کنید
به گزارش کانی پرس؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمام هیاهوهای تبلیغاتیش تمام شد و اکنون شهری با هزاران تراکت چسپیده بر دیوار ها و اماکن عمومیش از نامزدهای که ادعای تغییر وضعیت شهر را داشتند بر جای مانده است. تراکت و پوستر های
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمام هیاهوهای تبلیغاتیش تمام شد و اکنون شهری با هزاران تراکت چسپیده بر دیوار ها و اماکن عمومیش از نامزدهای که ادعای تغییر وضعیت شهر را داشتند بر جای مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

تراکت و پوستر های که بر در و دیوار شهر بد نمایی می کند و چهره اسف ناک بوکان را بیش از پیش نازیبا تر کردند.

,

بی گمان این انتخاب نیز همچون ۳۶ انتخابات دیگری که در طول ۳۸ سال گذشته مردم با حضور پرشور خود آنان را بدرقه کردند گذشت ولی با این تفاوت که اکنون و بعد از این رفراندوم باشکوه شهری مانده مملو از پوستر های رنگارنگ که شعار ایجاد شهر پاکیزه و توسعه عمران شهری بر روی آنان به چشم می خورد.
آثار یک هفته پوستر چسپانی در سطح معابر عمومی، جدولها و تیرهای برق و تاسیسات مخابراتی و دیوارهای خانه های مردم هنوز خود نمایی می کند و اکنون شهرداری بایستی برای پاکسازی آن میلیونها تومان هزینه کند.
وجود هزاران تراکت و پوستر باقی مانده از کارزار انتخاباتی چند روز گذشته بر در و دیوار شهر اکنون نارنجی پوشان شهرداری را به سطح خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر کشانده تا بتوانند بار دیگر چهره کاغذی بوکان را به مانند پیش از انتخابات کنند
حال و بعد از پایان یک هفته تبلیغات کاغذی بهتر نیست همه کاندیداها چه آنهای که راهی پارلمان محلی شورای شهر شدند و چه کسانی که نتوانستند در این انتخابات نظر مردم را به سوی خود جلب کنند به همراه اعضای ستادشان در یک اقدام تاریخی به جمع آوری پوسترها و تراکت های چسپیده شده بر در و دیوار شهر بپردازند؟ تا مردم باور کنند همه این نامزدها جهت تغییر سیمای شهری پا به کارزار انتخابات پنچم نهادند.
آنچه مسلم است اگر نگاهی به لیست اعضای جدید شورای اسلامی بوکان بیندازید به خوبی مشخص می شود که مردم این شهر به عملکرد اعضای دوره چهارم برای عملکرد ضعیف شان در زیبا سازی شهری و همچنین مسائل عمرانی نمره نداده اند و خواهان پوست اندازی در مدیرت اجرای شهرشان شدند.
حال که مردم بوکان با حضور ۸۰ درصدی خود به بیش از ۱۵۰ نامزد (با درصد بیشتر و کمتر) جهت تغییرات اساسی در مبلمان شهری و توسعه شاخص های شهر نشینی رای مثبت دادند بهتر نیست کاندیداهای این دوره نیز به دور از هر میزان رای کسب شده در اقدامی عامه پسند همراه اعضاء ستاد هایشان به پاکسازی دوباره محیط شهری بپردازند.
امید است مردم بوکان تنها بعد از گذشت چند روز از انتخابات مزد حضور ۸۰ درصدی خود را از نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر بوکان بگیرند و با شهری زیبا و به دور از هر گونه ناهنجاری بصری رو به رو شوند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه