اخبار داغ

سفر الهام علی‌اف از ریاض به ابوظبی؛

دیدار رئیس جمهور آذربایجان با ولیعهد امارات

دیدار رئیس جمهور آذربایجان با ولیعهد امارات
دیدار بین رئیس جمهور آذربایجان با ولیعهد امارات متحده برای افزایش مناسبات تجاری و سرمایه گذاری در زیرساخت های اقتصادی جمهوری آذربایجان صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  بنابر اخبار رسانه‌های جمهوری آذربایجان رئیس جمهور این کشور در 21 ماه می و پس از پایان سفرش به ریاض راهی امارات متحده عربی شد و با ولیعهد و معاون فرمانده کل ارتش امارات متحده محمد بن زاید آل نهیان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این دیدار هر دو طرف از روابط دوجانبه پویا و مترقی بین طرفین ابراز خرسندی کرده و توسعه روز افزون مناسبات را خاطر نشان کردند. در این دیدار همچنین از امارات متحده عربی به خاطر حجم زیاد توریست‌ها و نیز افزایش خطوط هوایی برای تسهیل انتقال مسافرین بین دو کشور قدردانی شده و از وجود پتانسیل مناسب برای افزایش حجم تجارت بین دو کشور سخن به میان آمد.

,

در اثنای صحبت‌های دو طرف، موضوعاتی همچون، سرمایه‌گذاری، انرژی، مناطق آزاد تجاری ایجاد شده در جمهوری آذربایجان و امکان مشارکت امارات متحده در این مناطق، حوزه نفت و پتروشیمی، توریسم، کشاورزی و بهداشت مورد مذاکره قرار گرفته و بر وجود زیر ساخت‌های مناسب در این زمینه‌ها تاکید شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه