اخبار داغ

امام جمعه موقت شهرستان سرپلذهاب:

حماسه خرمشهر تجلی ولایتمداری رزمندگان است

حماسه خرمشهر تجلی ولایتمداری رزمندگان است
امام جمعه موقت شهرستان سرپلذهاب باتاکید بر نقش وحدت وهمدلی مردم در پیروزی بر دشمنان انقلاب گفت: حماسه خرمشهر تجلی ولایتمداری رزمندگان است که فرمان امام راحل را درکمترین زمان ممکن انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، هوشنگ کریمی در حاشیه آیین نمادین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در آزاد سازی خرمشهر ولایت پذیری خود را به رخ جهانیان کشیدند و با همدلی، وحدت و داشتن هدفی واحد به توفیقی دست یافتند که بسیاری از افراد تحقق آن را محال می دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: امروز به برکت ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام، دانش آموزان ایران اسلامی توانسته اند مدارج عالی علمی را طی نموده و به پیشرفت های عظیمی در علوم مختلف دست یابند.

,

 

,

امام جمعه موقت سرپل ذهاب در ادامه با بیان اینکه سوم خرداد یک ارزش معنوی است،گفت: نواختن زنگ مقاومت در مدارس سبب می‌شود دانش‌آموزان با ارزش معنوی آشنا و مقاومت در برابر دشمنان را یاد بگیرند.

,

 

,

وی انتقال رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان امری بسیار ضروری خواند و گفت: در سایه رشادت های این رزمندگان بود که هم اکنون در امنیت و آرامش به تحصیل می پردازیم و در زمینه فرهنگ وعلم به قله های جهاد کبیر دست پیدا کردیم.

,

 

,

لازم به ذکر است به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آیین نمادین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت با حضور معاون فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین سرپل ذهاب در دبیرستان شهید علی اشرف سلیمانی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از 85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه