اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

اعتبارات طرح توسعه نهبندان و سربیشه در سال ۹۵ پرداخت نشد/ نوبخت برای پرداخت ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۶ قول داد

اعتبارات طرح توسعه نهبندان و سربیشه در سال ۹۵ پرداخت نشد/ نوبخت برای پرداخت ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۶ قول داد
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اعتبارات طرح توسعه نهبندان و سربیشه در سال 95 پرداخت نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: با توجه به سفر مقام معظم رهبری به نهبندان، در سالهای گذشته و همچنین سالهای 92، 93 و 94 ، اعتباراتی از ردیف مصوبات خاص  در رابطه طرح توسعه؛ به شهرستان های نهبندان و سربیشه اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

وی افزود: اما متاسفانه این اعتبارات در سال 95 پرداخت نشد.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته پیگیری های زیادی در خصوص تخصیص این اعتبارات انجام شد و حدود 10 نامه به نوبخت و سایر مسئولان نوشتیم و همچنین مقامات برنامه و بودجه هم نارضایتی خود را از عدم تخصیص این اعتبارات اظهارکردند.

,

 

,

افضلی بیان کرد: امسال هم طی نامه هایی تقاضای برقراری و اختصاص این اعتبارات را داشته ایم که دراین خصوص کارشناسانی از سازمان برنامه و بودجه به این دو شهرستان آمدند و از شرایط موجود بازدید کردند و اختصاص این بودجه را ضروری دانستند.

,

 

,

وی اذعان کرد: با توجه به پیگیری های متعدد سال گذشته و همچنین قول هایی که در مجلس از نوبخت گرفته ام؛ امیدوارم که در سال 96 این اعتبارات از طرف سازمان برنامه و بودجه به استان ابلاغ شود و استان هم برای اختصاص اعتبارات به این دو شهرستان محروم در سال جاری همکاری کند.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تخصیص؛ مبلغ این اعتبارات برای شهرستان نهبندان 10 میلیارد تومان و برای شهرستان سربیشه هم 5 میلیارد تومان است.

,

 

,

افضلی با اشاره به اینکه در سال 95 مسئولان استان در خصوص اختصاص این اعتبارات به این دو شهرستان کم کاری کردند افزود: امیدوارم با توجه به پیگیری های متعددی که انجام شده است؛ شورای برنامه ریزی استان این لطف را در حق شهرستان های نهبندان و سربیشه انجام دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه