اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

تشکیل 20 اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان

تشکیل 20 اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارشناسان دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان در قالب 20 اکیپ بازرسی و نظارت، سازماندهی شده و در دو شیفت کاری صبح و عصر از مراکز تحت پوشش این اداره کل بازدید می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو عبداله بهمنش در جمع خبرنگاران گفت: با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان استان، نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

نظارت بهداشتی بر امر تولید، توزیع، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله مهم‌ترین وظایف دامپزشکی به شمار می‌رود و دامپزشکی در طول تمامی ایام سال در حال انجام این نظارت‌ها در سطح واحدهای تحت نظارت خود است.

,
وی افزود: با این حال در مناسبت‌های ملی و مذهبی و به فراخور افزایش عرضه و تقاضا در بازار، اعمال این نظارت‌ها نیز افزایش می‌یابد که در همین راستا در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان، نظارت بهداشتی دامپزشکی بر واحدهای تولید، توزیع، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید می‌شود.
,
بهمنش در خصوص نحوه اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: کارشناسان دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان در قالب 20 اکیپ بازرسی و نظارت، سازماندهی شده و در دو شیفت کاری صبح و عصر اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش این اداره کل می نمایند.
,
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهروندان هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به لیبل درج شده بر روی لاشه یا بسته‌بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول، کد بهداشتی بهره‌برداری دامپزشکی است، توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع دهند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه