اخبار داغ

بوی تعفن و انباشته شدن زباله شهروندان قرچکی را به ستوه آورده است

بوی تعفن و انباشته شدن زباله شهروندان قرچکی را به ستوه آورده است
تعدادی از ساکنان آزاده 10 خیابان مخابرات شهرستان قرچک نسبت به انباشته شدن زباله و ایجاد بوی بد و تجمع حشرات موزی در محل خدمات شهری قرچک تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ تعدادی از ساکنان آزاده 10 خیابان مخابرات شهرستان قرچک با تجمع در محل خدکات شهری شهرداری نسبت به انباشته شدن زباله و ایجاد بوی بد و تجمع مگس و پشه اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

 انباشته شدن زباله باعث تجمع حشرات موزی که پشه، مکس، موش ، گربه و سگ و ورود آنان به منازلرنج می برند و هم بوی نا مناسب و تعفن آن چشم و دماغ همسایه ها و رهگذران بسیاری را می‌آزارد.

,

بوی نامطبوع موجب اذیت و مسئل بهداشتی مردمان این منطقه شده است و با توجه به نامه نگاری هایی که به مسئولان امر صورت گرفته،تا کنون هیچ اقدامی انجام نشده است .

,

خانم (م. ط) یکی از ساکنان این خیابان در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین گفت : وجود بوی تعفن زباله و انتقال میکروب ها، سلامت ما را در این قسمت تهدید می‌کند.

,

 

,

, , ,

وی افزود: بیشتر شب‌ها از بوی بد نمی‌توانیم نفس بکشیم و حتی گاهی شدت بوی نامطبوع به حدی است که تنفس آن، موجب سوزش گلو می‌شود.

,

خانم (ف.س) یکی دیگراز ساکنان این خیابان در ادامه بیان کرد: بوی بد زباله بخصوص در شب ها باعث آزار و اذیت می شود و تنها در این زمان در و پنجره های خانه را نمی توان باز کرد بلکه با روشن کردن کولر این بو به داخل منازل آمده و آسایش را از مردم سلب می کند.
وی افزود: این موضوع با مسئولان امر گفته شده و شهروندان خواستار رسیدگی و رفع مشکل شده اند اما تا کنون اقدامی مطلوبی صورت نگرفته است .

,
,

این روزها هر چه هوا رو به گرمی می رود شاهد وضعیت نامطلوب و بوی بد زباله در این خیابان هستیم.
بوی تعفن آزار دهنده شدید شب ها بیشتر می شود و شدت آن به اندازه ای است که حتی سرنشینان خودروهای سواری که می گذرند هم آن را استشمام می کنند.

,
,

شهروندان این خیابان از بی توجهی مسئولان تاسف می خورند که چنین مشکلاتی جلو چشم مسئولان منطقه است ولی به سادگی از آن می گذرند  و خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات مردم هستند.

,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه