اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

سکوت مسئولان نسبت به رفتارهای هنجارشکنانه در جشن های پیروزی قابل قبول نیست

سکوت مسئولان نسبت به رفتارهای هنجارشکنانه در جشن های پیروزی قابل قبول نیست
برخی اقدامات در مراسمات جشن پیروزی رئیس جمهور در ارومیه و شهرستان های دیگر موجب ناراحتی خانواده شهدا و علما شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶ با حضور حداکثری مردم حماسه ای دیگر از مشارکت آحاد ملت ایران شکل داد اما با توجه به ناهنجاری ها و شکسته شدن برخی حریم ها و حرمت ها توسط عده ای در جشن پیروزی روحانی رئیس جمهور منتخب مردم روز گذشته جمعی از خانواده های شهدا در اعتراض به این اقدامات نامتعارف و هنجارشکنانه و سکوت مسولان مربوطه در این خصوص به دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی رفته و نسبت به این موضوع اعلام انزجار نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حاضرین در این دیدار حرکات هنجار شکنانه عده ای در جشن پیروزی بعد از انتخابات را به هیچ عنوان پسندیده جامعه اسلامی ندانستند و آن را به منزله بی احترامی به ارزشها و خون شهدا عنوان کردند .
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه نیز پس از استماع سخنان خانواده های شهدا گفت: مطالب شما کاملا منطقی است و امیدواریم شما الگو و سرمشق برای آنهایی باشید که در دین دارند.
وی موضوع امر به معروف و نهی از منکر را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: بنابراین مومنان نتها بایستی از منکر دوری کنند بلکه از تبری و تولی نیز استفاده نمایند تا هم وظیفه شرعی و دینی خود را به‌جای آورند و هم از گمراهی ملت جلوگیری شود.
وی زمان امروز را زمان جنگ احزاب عنوان کرد و افزود: اکنون تمام دنیای کفر و شرک در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده اند اما ایران و انتخاباتی که در روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار شد بزرگترین دستاورد را برای ملت و کشورمان رقم زد و همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند ملت و نظام پیروز اصلی این انتخابات بودند.
وی تصریح کرد: حتی در مناظره هایی که برگزار شد اگرچه برخی مطالب که ارائه شد خوشایند نبود اما این اقتدار و مدیریت رهبری و باز بودن فضای نقد در کشور را نشان داد.
امام جمعه ارومیه اظهار داشت: بحمدالله نظام به آن بالندگی رسیده که در برابر کفار قد علم کند بطوریکه حتی سیاستمداران آمریکایی نیز اعلام کرده اند که رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران به قدری مدیر و مدبرانه عمل کرد که دشمنان نظام نیز به نفع نظام وارد صحنه شدند.
وی با اشاره به وقایع اخیر اروپا اظهار داشت: در منچستر که به عنوان پایگاه امنیت مطرح می کنند می بینید که چطور بمب گذاری های گسترده و کشت و کشتار صورت می گیرد اما در ایران که همواره دشمنان زیادی هم دارد با اقتدار و امنیت مثال زدنی انتخابات برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: البته این موضوع شکسته شدن حرمت ها  تنها در آذربایجان غربی نبوده است و در جای‌جای کشور با چنین موضوعاتی مواجه بودیم اما نباید امید و احساس پیروزی که داریم را از دست بدهیم چراکه هرچقدر هم چنین حرکاتی اتفاق افتد باز نظام پیروز است و هیچ خدشه ای به نظام وارد نمی شود فقط با این حرکات خود را بی آبرو می کنند.
وی بار دیگر خاطرنشان کرد: بنابراین آنهایی که حریم ها را می شکنند خود را رسوا می کنند وگرنه انقلاب در مسیری حرکت می کند که اگر کسی خود را با آن تطابق ندهد کنار می رود.
امام جمعه ارومیه با تاکید بر زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: از مسولان انتظار می رود آنهایی که در جامعه مدیر هستند صراحتا موضع خود را نسبت به این رفتارها در جامعه نشان دهند که اگر موافق و راضی با این برنامه ها هستند باید کنار بروند چراکه نباید از خون شهدا سو استفاده کرد و یا حداقل باید انزجار خود را نسبت به این موضوع نشان داده و اعلام براعت کنند چرا که سکوت علامت رضایت است و این اصلا قابل فبول نیست.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه